Gjest Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Hvordan syns dere det går?? Skal innrømme at det har vært et helsikes stress etter vi fikk nr.3.. Føler meg konstant sliten og har 0 energi,men er jo speseilt nå som minsten er baby og skal ha mat på nettene,kommer seg vel etterhvert.. Min er i nordsjøen så er jo bare borte 2 uker i strekk og så hjemme 4,utrolig hvor seint de to ukene går og hvor fort de fire går hehe Han trives så godt i jobben sin og tjener så bra at jeg bare trenger halv jobb,men sier han slutter dersom jeg ikke orker det..
*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Hei! Jeg har ikke mann med reiseborte jobb, men har jobbet på hurtigruta da nr1 var baby. Jeg synes det var veldig tungt da, men mye annet spilte inn. Hadde nettopp flyttet til nytt sted osv. Han var da borte 3 uker, hjemme 3 uker. Og ja utrolig hvor sakte borteukene gikk og hvor fort hjemmeukene gikk. Han sluttet da hun var 8-9 mnd, pga at det var tungt for alle at han var mye borte. Nå etter 3 år har vi tenkt tanken igjen, pga økonomien. Det er mye for og imot, men så er det de pengene da... Vanskelig det der. Er jo sikker ekstra tungt for deg nå med baby. Det kommer seg nok. Hvor gamle er de andre barna dine?
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Har 3 barn på 8,3 og 4 mnd.Eldstemann er jo stor og klarer jo mye selv men så er han aktiv i fotball og skal kjøres på trening og kamper.Går også på guttekluu ei gang i uka,har mye lekser og skal jo ha oppmerksomhet han også.jenta på 3 går i b.hage,men er ei trassig lita frøken som ikke liker at lillebror får så altfor mye oppmerksomhet.Hun er ikke direkte sjalu,er ikke stygg med han eller noe men finner på mye fanteri for å få oppmerksomhet.. Lillegutt er jo snill og grei stort sett men krever jo sitt,og det går mye tid til mating og stellig....også er det jo masse klesvak og husarbeid som også skal gjøres så må jo si det hadde vært godt med en mann hjemme på ettermiddag/kveld Men så er det jo pengene,han har en god jobb i nordsjøen og fast turnus,han trives godt og lønna hans gjør jo at vi har en økonomisk trygghet som ikke alle har.Så alt i alt burde jeg jo være fornøyd,men blir bare så utrolig sliten innimellom..
Gjest amandine Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Det går jo på et vis, men det går i ett bankende kjør, det skal være sikkert og visst! Jeg vet nesten ikke hvem jeg er lenger;) Så hvordan dette skal gå når jeg skal være borte på dagtid også, ja nei det vet jeg sannelig ikke... Men det går vel det også! Det var jo en tid for mange mange år siden at vi ikke visste hvordan vi skulle overleve uten å ligge i bingen til langt på dag i helgen... Og nå synes jeg det er deilig å stå opp tidlig. Hvilket minner meg på at nå er det sengetid! Skal jo snart opp og lage frokost, smøre nistepakker og skifte bleier! God natt jenter! Og lykke til!
silly08 Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Nå har jeg bare 2 barn, en gutt på 2,5 og en jente på 6 uker. Mannen har ikke fast reise jobb, men han er ute i nordsjøen for og montere ventiler de lager på jobben. Han har vært borte i 12 dager nå og jeg kjenner at jeg er kjempe sliten. Han lille er i barnehagen på dagen, men det er travelt med alt ansvar, husarbeid og natteamming. De siste dagene føler jeg tårene har kommet kjempe fort, føler meg nesten deprimert. Så forstår godt at du dipsy syns det er veldig travelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå