Gå til innhold

Da sjekker jeg inn her!


Trille me en liten en i magen

Anbefalte innlegg

Gutten kom 6.12, og nå er vi endelig kommet hjem! Det er en fantastisk følelse!!

Nå venter jeg bare på alle dere andre desembermammaer, så vi kan dele råd, frustrasjoner, gleder og bekymringer sammen her inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) gratulerer med den lille:) Selv kom min lille trulte den 4.12:)

Så det var litt lite liv her inne, men vi får håpe det kommer flere etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jenta mi kom 16.12. Hun er den snilleste og skjønneste ungen i verden, og alt har gått så bra at det nesten gjør meg litt nervøs. Amming, søvn, par forhold, samsoving, alt går over all forventning :D

(Tror på ingen måte at det har å gjøre med noen overlegene talenter fra min side, det er nok ren FLAKS, og kan gå over hvert øyeblikk..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen ramlet ikke jeg også inn her, selv om jeg hadde termin i januar! Gutten vill ikk vente lengre, og kom til verden 31. desember. Alt står bra til med oss, selv om han er litt urolig på kvelds- og natterstid. Vi får ta en dag av gangen, og håpe at mageknipen gir seg etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel være her inne jeg også.. Fikk gutt 23.12.09, terminvar i begynnelsen av januar.. Ja det er litt stille her inne, viste ikke om .denne siden før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter å ha utforsket disse sidene fant jeg omsider frem hit:) hehe, fikk ei lita tulle 09.12.09 det var 4 dager før termin.. da skal jeg komme innom her å se litt mer,dele erfaringer med andre i samme situasjon er veldig greit :) gratulere med de vakre bebisene alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker inn her jeg også, noen uker forsinket;) Hehe... Fant denne siden først idag, så... Lillebror ble født 10. desember, 13 dager før termin. Sammenligner ham mye med storebror som var en veldig rolig baby som sov mye. Fram til nå har lillebror vært mye urolig, men sovet ganske greit på natta iallfall... Tenk at den lille tassen snart er 6 uker gammel!! Utrolig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Lille frøkna vår kom 15 desember og er snart 2 måneder :-)

Skal prøve å huske å logge på her innimellom for mange spørsmål som kan dukke opp etterhvert.

 

Her begynte vi å gi litt flaske innimellom (greit at fungerer så pappan også kan gi litt mat og jeg gjøre andre ting), men så ville hun ikke det lengre. Prøver litt med jevne mellomrom uten å stresse det og håper det løser seg etterhvert. -Ihvertfall før slutten av mars for da har jeg meldt meg på fotokurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...