♥♥ ? ♥♥ Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Har fått svangerskapsdiabetes og snakka med jordmor om hva jeg kunne spise. Hun kunne da fortelle meg at epler og pærer var forbudt, men i følge ernæringsfysiologen på sykehuset kunne jeg spise begge deler. Men vurderer og kutte ut hele jordmora da det eneste hun sier når jeg er der og spør om noe er ja, ja, ja, ja, ja, og jo hun forteller meg også ca 10 ganger hver gang om hva jeg skal gjøre i forhold til hvor mye liv jeg kjenner, tror jeg har hørt det før når dette er 4 barnet jeg venter. Blir rett og slett bare irritert av og gå dit. Men det er vel bare jeg som er vanskelig........
ett til! Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 eller kanskje mangler kjemien mellom dere?eller at denne jordmora ikke er så dyktig som hun skal være? det er viktig å føle seg tatt på alvor av jordmor når vi går gravide og er sikkert usikker på endel ting,så det er ikke sikkert du er vanskelig. jeg tenker at det ER ikke du som er vanskelig,for folk som vurderer seg slik som du gjør, bruker som regel å være ganske reflekterende folk.. så om du kan,hvorfor ikke bytte jordmor?
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Når det gjelder frukt og diabetes, så kan du spise dette, men med måte fordi det kan påvirke bl.sukkeret ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå