Agehya Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Nå er alt bare pyton! Bilen lekker bremsevæske, og har fått kjøreforbud (av meg). Så i morgen må jeg ringe rundt til verksted og håpe på at noen kan fikse den kjapt, og at de har leigebil. Bor på bondelandet, er avhengig av bil og her er det ikke mange som leiger ut bil nei. Må nok rekne med nærmere 4000 kr, og det 1 uke før jul. Krysser fingrene for at jeg kan få faktura, men frykter det blir kontant betaling. Alenemor på attføring........ Dette trengte jeg overhodet ikke Hadde det skjedd i helgen, hadde det vært bedre. I neste uke skal barna til far, så jeg trenger egentlig ikke bil. Men nå må jeg betale for leigebil i stedet.... Jeg har lyst til å dra dynen over hodet, og bare gi opp. Men det går jo ikke........ Livet er kjipt. Tror jeg må ha sjokolade.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Ta deg en sjokolade du Agehya..., . så skal du se at alt ordner seg, det gjør som regel det.... Å jul bli det uansett..... )
Agehya Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2009 Hehe, rart hvordan litt sjokolade hjelper. Vel, har opplevd verre ting enn dette, så står vel over denne gangen og. Får se litt lyst på det, får jo nye bremser på bilen. Så er det en ting mindre å tenke på.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Sjokolade hjelper mot mye det!! Har du ikke leiebil i forsikringen? Det må du sjekke ut.. Håper ting ordner seg for deg!!
blond Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Er det ikke typisk? Du er sikkert i gang med å ringe rundt for å få prisoverslag, det er nok lurt å spørre om å få betale i to eller flere terminer i stedet for alt på en gang. Det lønner seg å spørre. Kan ikke far hente barna for denne gangens skyld? Stå på, ikke gi deg!
Lene~mor til tre Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 Huff så kjedelig da, håper det ordner seg for det.
Agehya Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2009 Jeg er alene med dem, men faren var super og kjørte de i dag morges. Men nå har jeg hentet en snerten, liten leiebil, 2 mnd gammel bare. Vurderer seriøst å "glemme" min bil på verkstedet. Første overslag er 4000 kr, og jeg glemte selvfølgelig å spørre om regning. Men håper den er klar i morgen ettermiddag, og at det ikke blir så veldig mye dyrere.
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. desember 2009 #8 Skrevet 10. desember 2009 Huff så kjipt!! =( Håper det ordner seg! At du og barna får en fin jul likevel og at du slipper å tenke på penger i jula. Det var vel en god sjokolade som hjalp på den smellen =P Krysser fingrene for at prisen ikke blir over 4000 kr for bilen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå