Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 hvilke brukere liker dere og hvem liker dere ikke?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Har konto der, men likte ikke selve forumoppsettet.. Så er ikke aktiv på forumet.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Har konto der, men bruker den sjelden fordi jeg blir gal av de popupreklamene. Prøvde å sende en mail via kontakt oss sidene deres, men den funket heller ikke, så jeg har mer eller mindre kutta ut hele siden. Vet det er snakk om popup her også, men den har jeg faktisk aldri sett.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 liker ikke lissy og godhjerta. de jeg kommer på nå... liker fairy
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 syns ikke det er noe koselig der, så det er mange jeg ikke liker. men er noen smarte damer der og!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Jeg er der.. på Før-svangerskapet sidene..Synes alle er trivelige!! I kke like mye utskjelling i trådene der... Liker spesielt ett par- tre som er mye inne...og alltid har noe trivelig å si; Ei som har nick på Pe.............................. Og ei som har Ka.................... og gri.................... Hehe..noen som klarer å gjette ???
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #9 Skrevet 9. desember 2009 Hater det oppsettet på forumet. Plagsomt med hoppende hjerter osv.. Bruker en side pr svar og da blir det dritt og bla seg gjennom alt. Mye bedre det her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå