Gå til innhold

Bare noen timer igjen nå :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på min andre UL i morgo er ca litt over 9 uker på vei.

Var på UL i min 7,5 uke, så da et bankende hjerte, fikk høre det litt også.

Men nå er jeg så nervøs at jeg ikke anner hva jeg skal gjøre, er livredd for at det ikke er noe bankende hjerte der når jeg skal på UL i morgo, har mista en i uke 11 og en BO i uke 8 i år så jeg er livredd.

Har fått to flotte jenter fra før men alikavel så sitter skreken i meg, slik at jeg nesten gjør tvangshandlinger for å prøve å styre dette.

Høres gal ut men.

Noen sm har noen trøstende ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg lykke lykke til og er sikker på at det kommer til å gå kjempebra :). Kjenner faktisk LITT følelsen da jeg fikk blødninger i uke 9 og måtte på ultralyd for å vite om barnet levde eller om jeg hadde mistet. Jenta har begynt på skolen nå og er frisk og fin :).

Skrevet

Takker, håper du har rett, er livredd , vil ikke legge meg.

Skrevet

dette går så fint!! Tenk positivt! :)) skjønner deg godt, men ikke la de skumle følelsene ta fra deg all positiv spenning!

Skrevet

Masse lykke til :)Er du fra Valdres?

Skrevet

Nei, Telemark. blei nyskjerig hvorfor lurte du på det?

Skrevet

Jeg fikk ul i uke 6 for å se etter hjerteslag pga blødninger. Var så redd at jeg nesten ikke klarte å puste. Men der så vi en liten peanøtt som ristet litt på den ene siden:) På ordinær ul noen mnd senere kunne vi se en helt perfekt liten jente, som hadde det som plommen i egget og sugde på tommelen sin :D

Har termin på mandag, så får snart møte jenta mi!

Dette går nok kjempebra, skal du se. Legg deg i sengen med en god bok og en kopp te, prøv å tenk på noe annet og slappe av ;)

Skrevet

Takker, hadde Ul i jan. i uke 6 så da hjerte slå, men det stoppet desv. i uke 11 så er nok litt ekstra nervøs ang denne gangen.

Men har klart det to ganger før det så bør jo klare det nå også synes jeg.

Tusen takk for all trøst og varmende ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...