Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Det er ikke greit å være i det i det hele tatt. Er farlig for kroppen. Det er en forgiftning. Effektiv slankekur, men ikke særlig smart.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Du bør ta en pause etter 6 mndr.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Har ikke skjønt hva det betyr engang? Å være i ketose
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 23:31: Hvor har du de opplysningene fra? Kan du regjøre for detaljene som skjer i kroppen når en er i ketolyse? Hvordan fungerer mekanismen som angivelig forgifter kroppen?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #8 Skrevet 10. desember 2009 Når kroppen får så lite karbohydrater at den begynner å forbrenne sitt eget fett så er kroppen i ketose. Sier seg jo selv at dette er en effektiv slankekur, mens man samtidig kan spise så mye man vil av egg, kjøtt, fisk, ost m.m., men må kutte nesten alle karbohydrater... Jeg har som regel tatt pause etter 8-10 dager, men tror ikke det er usunt å gå lengre... Er et par år siden jeg brukte atkins for å gå ned 24 kg, men det er veldig effektivt, og vekta har økt to kg på to år, så jeg tør påstå jeg har holdt vekta i ettertid også
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #9 Skrevet 10. desember 2009 Hvor mye kan man gå ned på hvor lang tid? :-)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #10 Skrevet 10. desember 2009 Jeg brukte fire mnd på mine 24 kg, men var ikke ekstrem. Spiste maten vi fikk servert i selskaper, tok pause en helg innimellom for å kose meg med god mat og vin (kan heller ikke ha alkohol i ketose). Kan sikkert ta det raskere om man virkelig går inn for det... Hilsen anonym over...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #11 Skrevet 10. desember 2009 Du tar feil.. For en diabetiker snakker man om ketoacidiose når de ikke er riktig regulert.. DET er livsfarlig.. Å tvinge kroppen til å omdanne eget fett for å få tilgang på glukose er ikke farlig, tvert imot veldig effektivt..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #12 Skrevet 10. desember 2009 jeg er 23:31.. Jeg vet ikke så mye om det. Men jeg ble innlagt 3x i våres pga ketoacidose (som er det samme som ketose fikk jeg høre), jeg gikk ned 600gr i døgnet. Slet med hyperemesis i svangerskapet så dette var farlig. Men det som skjer er jo at kroppen tærer på sine egne avfallsstoffer... fordi man ikke får i seg kalorier må kroppen benytte en annen næringskjede. Det kan være med å utvikle diabetes fikk jeg høre fra legene. Og man skal ikke være mange dagene i denne tilstanden da dette etterhvert tærer på blant annet hjernen (inneholder mye fett). Skjønner at man kan bli fristet til den type slanking, men er en stor risiko forbundet med dette.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #13 Skrevet 10. desember 2009 Det er ikke bra og være i ketose for lenge, Har du i det heletatt tenkt på hva det gjør med bena i kroppen din de gjør de krystaliserer bena dine så gjør at du knekker og knuser bena dine lettere. HVa med oss rundt deg tenker du ikke på oss? DU STINKER og da mener jeg STINKER.. kan sammenlignes med SKjørtdamene fra langtvekkistand som bor i Norge men ikke skjønner det og tror de må gå kledd og STINKE som de gjorde hjemme der de tydelig burde holde seg siden de ikke ønsker å leve et liv slik vi gjør her i denne delen av verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå