Gå til innhold

DRAMMEN sykehus.... noen med erfaring derfra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg, min kjære og våre to små barn flytter fra Bergen til Hemsedal bare 3 uker før fødsel. Ettersom jeg har diabetse 1 må jeg føde på et sykehus med barneklinikk siden den nyfødte må på bareklinikken bare minutter etter fødsel. jeg skal også ha planlagt KS siden detter vil bli KS nr 3.

Noen her som vil dele sine opplevelser med fødsel på dette sykehuset???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg fødte sønn nr.2 i Drammen, og sitter igjen med en positiv opplevelse av oppholdet. Selve fødselen var tøff, men fikk god hjelp av jordmødre og leger. Det holdt nesten på å bli haste-keisersnitt, og da var det mye som skjedde i rommet, men slapp heldigvis - og fødte på vanlig måte. Etter en dag måtte sønnen min på barneavdelingen pga infeksjon(svelget misfarget fostervann), og de var utolig omtenksomme og flinke på avdelingen.

Det eneste minuset med dette sykehuset er at de ikke har lystgass-jeg hadde stor glede av det med førstemann på annet sykehus (men det trenger jo ikke du - som skal ha planlagt keisersnitt),

Selv føder jeg på Asker og Bærum denne gangen - pga tilbud om lystgass;-)

Masse lykke til med flytting, svangerskap og oppholdet på Drammen. Jeg tror du vil trives der :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...