Gå til innhold

Hvor høy er du, og hvor mye veier du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

168 cm og 61 kg.. Har også litt mage over bukselinningen, skal ned 5 kg etterhvert, men når det skjer får vi se..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud. Du på 180 og 66 HALVEIS i svangerskapet...Usj, sier du det fordi du synes du veier for mye, eller forde du har tatt av grunnet plager?? Selv er jeg 180 høy..Var innlagt for anorexia da jeg var i tenårene..Jeg fikk ikkekomme ut av sykehuset før jeg var over 55 kilo...De ville helst ha med i 60 kilo før jeg dro, avhengig av min innstilling ellers!!! Og da mente de at jeg fortsatt burde legge MER på meg..tilsvarer tross alt en BMI på så vidt over 18...(18,5)

Ser det er flere på 180 som veier, eller VIL veil mellom 60 og 65 kilo.....Er ikke det LITT lite???? Jeg veier 74 selv, og har litt ekstra på lær/rumpe, men er sunn og frisk og synes det er helt greit..Bruker størrelse 38 i overdeler og 40 i underdeler så er ikke stor akkurat..Men 60kilo??

ER dere syke eller er dere "stankelben";- i den forstand at dere alltid har vært tynne, tynne og lange??? Ikke vondt ment altså, men bare for å forklare hva jeg tenker....

DU gravide på 66 kilo og 180...Har du vært mye letter før, tror jeg du så syk ut..Naturlig tynn eller ikke,- med 66 kilo og 20 uker på vei, vil jeg tro du BEGYNNER å se utrolig bra ut.....Men har du tatt av mye grunnet svangerskapet, så ta det med ro..De kommer tilbake igjen....På samme måte som de som kommer PÅ, også forsvinner igjen..... Men synes du bør jobbe for å holde 66 kilo ETTER fødsel jeg...De "syltynen" modellene vi ser er 180 og mellom 60 og 65 kilo..Og av DE er de aller, aller fleste "fucked-up" mtp mat og spising...FOr da er det snakk om "catwalk" modeller, ikke kommersielle fotomodeller.....

Skrevet

Er 170 høy og veier i nuet 75 kg, 1 uke til termin! Vanlig vekt er 60 kg, og er i grunn ganske fornøyd med det. :-) Håper å tilbake til normalen før sommeren!

Skrevet

175 og 65 kg.

Ellers reagerte jeg nok også som anonym 08:59. 180 og 66 kilo er ikke akkurat mye... La oss håpe hun mente at hun ikke liker vekten sin fordi den er for lav :-)

Skrevet

165 cm og 141 kg..... Og ja, jeg hater meg selv....

Skrevet

Jeg er 1.75 og 69 kilo, men er egentlig ganske så fornøyd med vekta mi jeg da. Stresser ikke md å slanke meg med det første. Har litt mage enda, men etter å ha født 2 barn på 2,5 år så er jo ikke det så rart :)

Skrevet

160 å 67,5 kg.. 30+4 uker.. Veier tilvanlig 59 å er meget fornøyd me d :)

Skrevet

Jeg er 169cm høy og veier 65kg. Gravid i uke 8.

Synes ikke vekten er høy, men kunne godt ha strammet opp kroppen litt, særelig etter fødsel for 1,5år siden;o)

Tror og håper jeg ikke raser opp i vekt denne gangen heller og skal prøve å være flinkere til å trene + holde meg i aktivitet i svangerskapet og etter fødsel - slik at ikke rompa mi blir flat som ei pannekake igjen:=)

Skrevet

164 cm høy og 69 kilo etter bukplastikk (det som ble tatt bort tok bort noen kilo hehe ).

Kan det være at du har utsprengte magemuskler etter graviditeten? Da vil magen buke ut og man ser gravid ut.

Skrevet

160 cm høy og veier 60 kg, er gravid i uke 29.

Skrevet

HI her:)

Til deg over som sa at jeg likegodt kan finne meg i hvordan jeg ser ut om jeg ikke vil spise sunt eller trene: Jeg spiser ganske sunt vil jeg si, ja, jeg spiser majones, rømme og dressing, men utenom det vil jeg ikke akkurat si jeg lever så usunt:) Lever ikke på junk-food akkurat, hihi:) Men å gå på slankekur, og spise bare pulver-måltider osv det er IKKE noe for meg. Jeg ELSKER mat og kan ikke gi opp det for å se litt finere ut:)

Trene kan jeg jo forsåvidt gjøre, men har ikke så masse tid foreløpig :)

Og til slutt: 2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn : Hvordan finner man ut om man har sprengte magemuskler? Jeg kjenner magemusklene mine godt når jeg strammer dem, og de virker å ligge på riktig plass osv.. Har ikke peiling på sånt jeg..hehe.. Men er iallefall utrolig kjedelig å gå rundt å se gravid ut. Hadde jeg bare hatt masse fett på magen, og det hadde ligget i pølser rundt livet på meg, hadde jeg jo skjønt hva som gjør det, men når magen rett og slett SER GRAVID UT, skjønner jeg det ikke....:) Vanskelig å holde den inne også hele tiden, glemmer meg ofte..hehe;)

Skrevet

157 cm og 45 kg.

Akkurat passe, tror jeg? :) Det er riktignok 20 mnd siden datteren min ble født da.

Skrevet

170cm og 94 kg, 3mnd siden jeg fødte.. å skal ned til 75 vartfall.. da var jeg vartfall litt fornøyd.

Skrevet

158cm og i utgangspunktet 76 kilo.

Nå i uke 32, 90kilo.

WRÆÆÆÆL!!!

Skrevet

169 cm og 97 kg.. Er 24 uker på vei.

To tette og en lang sykdomsperiode innimellom, noe som gjør at kiloene har kommet snikende. Idealvekten min er 73 kilo, da er jeg veldig slank og veltrent:-)

Skrevet

Jeg er ikke sikker på hvordan man kjenner det, magen min kjentes også normal ut når jeg tok på den, men jeg hadde ett digert sprik i magemusklene. Men man kan i allefall se det på at magen buler mye ut ovenfor navlen uansett hvor mye man trener eller slanker seg.

Kjipt å gå å holde inn magen da, men har du som du sier ikke noe fett og bilringer så er det nok magemusklene som er tøyd utover.

Jeg fikk magemusklene sydd under bukplastikken og nå er de så stramme at jeg merker dem hele tiden i stort sett alt jeg gjør, de vises også, hehe jeg har en "to pac", altså de vises på hver sin side av navlen :)

Det kjipe er at eneste måten å fikse det på er en operasjon, om man har tøyde magemuskler. Det er forøvrig veldig vanlig å ha etter graviditet.

Skrevet

2kjønn: Jeg har jo magefett, hehe. Kan ikke lgge det under en stol, men jeg skjønner liksom ikke helt hvorfor magen står sånn ut av den grunn. Kanskje jeg bare har SYKT masse magefett, at det er derfor.. Ikke vet jeg. Får kanksje høre med legen neste gang jeg er der, om han kan kjenne etter liksom... :)

Jeg har veldig lyst på en bukplastikk, men tenker jeg venter til jeg er ferdig med alle ungene (vi vil ha tre, og har kun en foreløpig;). Vet du sånn ca hvor mye det koster? kommer kanskje an på hvor i landet en gjør det. jeg bor på sørlandet.. :)

Tusen takk for tips iallefall!

HI

Skrevet

164 cm, 47 kg. Jeg er undervektig, men ser ikke sykelig tynn ut, har rumpe og hofter men små bryster.. Tror jeg har veldig lett beinbygning også;) Men jeg har lagt på meg 6,3 kg nå som jeg er i uke 30 :)

Skrevet

1.70 og 55 kg

Jobber med å få på noen kg til for å rett og slett se bedre ut...

Skrevet

hei <3 cherrypie <3 hvor lenge har du ammet og hvor mye har du gått ned siden vekten er så lav?? jeg veide 57kg da jeg var 2mnd på vei, og siden da har jeg lagt på meg 10kg og veier nå 67kg.. har akkurat 9uker igjen i dag.. er 168 og veide 56kg før graviditeten.. syntes det var passe for meg,, litt store lår og rumpe etter fotballen ble lagt opp for 5år siden!! blir 21 i januar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...