Gå til innhold

Termin i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja da var den magiske datoen her...og jeg er utålmodig å lei som fy.... =)

Var hos jm i dag, sjekket om jeg hadde åpning, men neida lukket og låst...men myk? hva nå enn d betyr.. Har hatt skikkelige mensmurringer både i nederste del av magen og bak i ryggen de siste dagene. I går var de så kraftige at jeg var sikker på at noe kunne komme til å skje utover natten..men neida like stor og gravid i dag tidlig..

Kjenner at nervøsiteten kommer snikende for hver dag som går, har født en gang før så vet litt hva jeg går til. Redd for at jeg skal gå så lenge over at jeg blir satt i gang..at nurket skal bli stort og at fødselen skal ta lang tid.. sist tok d 6 timer fra jeg våknet om natten til hun var ute..veldig fin å "lett" fødsel. Og da fikk jeg 5 dager FØR termin....

vel, her er d bare å smøre seg med tålmodighet og vente til nurket bestemmer seg for å se dagens lys...

Detter var dagens syteinnlegg fra meg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å...Så kjedelig at du må gå over med nr 2 når du fikk nr 1 før termin!! Dette er det jeg også "frykter"....Fikk forrige 2 dager før termin...

Alle jeg snakker med sier: Dette er jo nr 2, så da får du heeelt sikkert før termin. Men det vet jo ikke de noe om...Blir litt lei av at folk forventer at man skal i vei før. Jeg ønsker jo helst å få før termin, men føler liksom ekstra press/mas siden dette er nr 2 og forrige kom før :-/

Skrevet

ja d e akkurat d som er problemet, fra jeg hadde 3 uker igjen til termin begynte folk å forvente at nurket skulle komme...og jeg ble jo påvirket:) men her sitter jeg da :) og nå går d på at fødselen kommer sikkert til å gå kjempe fort, kan iallefall halvere tiden fra sist :) jajamensann.....

når er d du har termin?

Skrevet

Har termin 25. desember...Så det er jo 16 dager til :-/ Folk er forventningsfulle, så det smitter jo over på meg...Optimisten ;) Men må vel bare prøve å slappe av...For det kan ta lang tid enda!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...