Gå til innhold

Noen leger her inne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Knakk kne mitt i fjord påske. Skulle oppereres,men det ble droppet etter 3 dager med sulting/vurdering.. Men fikk beskjed om at det ville bli slitasje, og at jeg mest sannsynlig måtte inn å opprere om altifra 2 til 10 år. Nå skal jeg inn å opereres, og de grubbler fælt på hvorfor det ikke ble operert i fjord.. Står nå på vente liste.

 

Men det jeg lurer på, er det forsvarlig av meg å gå på foten? Lurer litt på innimellom at jeg kanskje sliter den mer ut, når den blir brukt så mye. Foten har vært frem og tilbake hele tiden..Men de siste dagene, så har jeg i perioder store problemer med å gå på foten, mye smerter.

 

Tenkte å ringe legen i måren. Stod ikke opp før legekontoret var stengt i dag, jeg jobber natt.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...