Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Jeg og samboer har en nydelig datter på 1,5år. Hun var nøye planlagt og elsket allerede det øyeblikket vi testet positivt. Vi ønsket oss veldig barn tiltross for at økonomien vår var dårlig, og vi har klart oss ganske greit. Nå har vi begge 100% jobb, men jeg går bare på 1år engasjement av gangen. Vi har siden førstemann tenkt at vi vil vente med nummer to til økonomien ble bra, og vente med å bli gravide til jenta vår er 2år. Idag snakket vi om baby, og jeg sa at jeg gledet meg til å bli gravid igjen om under ett år. Da fikk jeg plutselig høre at han ville vente til jeg har fast jobb!! Skuffelsen min var ikke til å skjule engang. I den jobben jeg har nå er det liten mulighet for å få fast jobb (utenom engasjement 1år av gangen), så hvis jeg vil ha flere barn må jeg tydeligvis bytte jobb igjen Nå som jeg føler at vi har grei økonomi og jeg har en god jobb hadde jeg selvfølgelig begynt å glede meg til å bli gravid igjen snart.. Jaja, jeg vet ikke hvor jeg vil med dette. Ble bare så utrolig lei meg! Skjønner at han vil ha en trygg økonomi, men......
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Huff, skjønner at du er lei deg, men kan skjønne han og. Om du har fast jobb så slipper du å styre med det etter endt perm, og dere vil ha en mer stabil økonomi.. Han tenker kanskje litt mer langsiktig en deg, og 2 barn koster en del.. Du får starte å søke på jobber nå, selv om du har en.. Kanskje du er heldig å får en fast jobb snart, og da er det bare å hoppe i sengehalmen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå