Gå til innhold

Vaskedame eller rengjøringsfirma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som kan tipse meg om et rengjøringsfirma i Asker/Slemmestad området? Er et mylder av adresser og dårølige websider der ute, så synes det er vanskelig å finne ut av. Har falt for Oslo Renholdskompani....men det er i Oslo.... Blir vel litt lang reisevei for å vaske litt??

Jeg ønsker noen som er dyktige og pålitelige og aller helst mot hvit betaling! Derfor er et firma å foretrekke, men er åpen for andres erfaringer og tips :-)

Hva må jeg regne med i pris for et hus på 150-180 kvadrat??

Takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og Oslo Renholdskompani er dårlige. Jeg måtte si opp kontrakten etter 3-4 vaskinger i fjor fordi de ikke flyttet på lenestol i stuen bla og jeg fant skoavtrykk på soveromsgulvet (som ikke var der før de vasket).

Skrevet

Såpass ja! Det var ikke bra!

Takk for tipset...

Andre??

Skrevet

Jeg tror du vil komme veldig mye billigere unna med en vaskedame enn et byrå. Uten at jeg kan si det med sikkerhet ville jeg tro 3-4 ganger dyrere for byrå enn en billig men dyktig polsk vaskedame. Har ikke det selv, men en venninne har en polsk vaskedame til et hus på ca 100 kvadrat på Oslo Vest. De betaler 400 kroner hver gang hun er der og hun vasker hele huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...