sologsommer Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Har fått monteret vores idag, men vet ikke om jeg er helt fornøyed med skjøten? Den er ikke helt jevn, på det meste er der vel nesten 2 mm høydeforskjell? Er det vanlig? eller bør jeg ringe til leverandøren?
Mrs. Bouquet Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Vi har bare en stoor øy og en benkeplate på den ene kjøkkenbenken som er en hel plate uten skjøter, så jeg kan ikke svare på det. Men foreldrene mine har en lang benkeplate med skjøt og den er helt jevn, 2 mm hørte mye ut. Det skal nok ikke være slik, men det kan hende det er underlaget det er noe feil med også da.
sologsommer Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2009 Takk for svar. Jo mere jeg ser på det, så er der ikke tvil, der er en liten feil. Får kontakte de igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå