Matildesnusk + lille ups Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Hva ønsker gutter i den alderen seg, liksom? Lego?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Hey, ikke bare jeg som har ei Matilde og skal kjøpe gave til gutter på 6 og 8?? Hehe - kan kopiere noe ønskelista til nevøene våre som altså er samme alder: Spill til DS og PS3 Abo på Donald Tursekker Årskort til Vitenfabrikken
Matildesnusk + lille ups Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2009 Se der ja. Abonnement på Donald var jammen ikke dumt! Har tenkt på spill, men vet jo ikke hva de har eller hva de har lyst på. Takk for tips iallfall! flere? :-)
Fire småtroll Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Jeg har en gutt som blir 6 i januar og en som er 8,5 år. Spill til DS står øverst på ønskelista (vet søsteren min har kjøpt til 199kr på nett). Ellers er lego et trygt valg, særlig Star Wars og Indiana Jones er populært her i huset. Brettspill blir de aldri lei av, favoritten nå for tiden er Den forsvunne diamant. Kortspill er også gøy. De tegner også en del, så nye tusjer og blokker er greit å få. De leker ellers mye med sånne små fingerboard, det er vel skateboard i miniatyr. Sengetøy, håndklær og pledd med kule figurer har de og er veldig glad i (f.eks fotballag, tegneseriefigurer o.l)
Ksenia & Anjem Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 -Bakugan -Ben 10 Flexi Trax bane -Gormiti -Lego Pirates -Star Wars leker -Transformers leker
erteposen + 4 Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Store dinosaurer, bøker om dinosaurer, bøker i serien Jeg lurer på eller andre faktabøker, insektsboks med forstørrelseglass (sprell.no), byggesett skjelett, newton vitenskapsett, Star wars lego, star wars klær fra HM, kinogavekort, årskort på vitensenteret, Narnia bøkene (høytlesning for minste selvsagt), bakugan, ekte verktøy, fiskekasse med kroker, MJ cd...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 I fjor var forresten "det var en gang et menneske" på dvd en kjempehit (og dvder i samme serie).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå