Gå til innhold

Hva gir man i gave til gutter på 6 og 8?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ønsker gutter i den alderen seg, liksom? Lego?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey, ikke bare jeg som har ei Matilde og skal kjøpe gave til gutter på 6 og 8?? Hehe - kan kopiere noe ønskelista til nevøene våre som altså er samme alder:

Spill til DS og PS3

Abo på Donald

Tursekker

Årskort til Vitenfabrikken

Skrevet

Se der ja. Abonnement på Donald var jammen ikke dumt! Har tenkt på spill, men vet jo ikke hva de har eller hva de har lyst på. Takk for tips iallfall!

flere? :-)

Skrevet

Jeg har en gutt som blir 6 i januar og en som er 8,5 år.

Spill til DS står øverst på ønskelista (vet søsteren min har kjøpt til 199kr på nett).

Ellers er lego et trygt valg, særlig Star Wars og Indiana Jones er populært her i huset.

Brettspill blir de aldri lei av, favoritten nå for tiden er Den forsvunne diamant. Kortspill er også gøy.

De tegner også en del, så nye tusjer og blokker er greit å få.

De leker ellers mye med sånne små fingerboard, det er vel skateboard i miniatyr.

Sengetøy, håndklær og pledd med kule figurer har de og er veldig glad i (f.eks fotballag, tegneseriefigurer o.l)

Skrevet

-Bakugan

-Ben 10 Flexi Trax bane

-Gormiti

-Lego Pirates

-Star Wars leker

-Transformers leker

Skrevet

Store dinosaurer, bøker om dinosaurer, bøker i serien Jeg lurer på eller andre faktabøker, insektsboks med forstørrelseglass (sprell.no), byggesett skjelett, newton vitenskapsett, Star wars lego, star wars klær fra HM, kinogavekort, årskort på vitensenteret, Narnia bøkene (høytlesning for minste selvsagt), bakugan, ekte verktøy, fiskekasse med kroker, MJ cd...

Skrevet

I fjor var forresten "det var en gang et menneske" på dvd en kjempehit (og dvder i samme serie).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...