Gå til innhold

Min teori om pene vs stygge barn er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

At de pene barna blir født først slik at mor og far faktisk tror de kan lage så vakre unger... og "går på en smell" når neste unge er så stygg at bare en mor kan elske den...

Da kan dere bare sitte der med skjegget i postkassa ja. Jeg har nemlig fått min vakre baby og skal derfor ikke ha flere i tilfelle nestemann blir schtøgg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud.. er det mulig. Dummeste jeg har lest!

Skrevet

Men OM man skulle være så uheldig å få en schtøgg unge første gang, ja da er det lov å skaffe seg en til i håp om at nestemann blir penere. Men om den er like schtøgg, så kan du bare sitte der med skjegget i postkassa nok en gang...

HAHAHAHAHAHAHA

HI

Skrevet

Herregud for et brødhue du er HI

Skrevet

Jeg er ikke noe brødhus... men smart! Jeg har nemlig fått min vakre baby og skal derfor ikke skaffe verden en schtøgg unge her nei

HI

Skrevet

Juleferien på ungdomsskolen har startet allerede ser jeg..?

Skrevet

Vi har fått to vakre unger så er vel heldig:o)

Skrevet

Dette var årets dummeste utsagn!

Smakt litt på akevitten, HI ?

Skrevet

Oftest de som er "stygge" som barn vokser seg ofte fine,mens de som er "fine" ikke alltid forblir det eller bare taper seg med årene;)

Skrevet

Har hørt at pene mennesker får mindre pene barn jeg og mindre pene mennesker får vakre barn.

Skrevet

Haha, HI du er faen meg ikke sann.

Skrevet

Ja ja det er jo øyet som ser. Men du HI, er en dust. Hvor i søskenrekken er du selv da? Var det ikke noe IQ igjen til deg kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...