Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 At de pene barna blir født først slik at mor og far faktisk tror de kan lage så vakre unger... og "går på en smell" når neste unge er så stygg at bare en mor kan elske den... Da kan dere bare sitte der med skjegget i postkassa ja. Jeg har nemlig fått min vakre baby og skal derfor ikke ha flere i tilfelle nestemann blir schtøgg...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 herregud.. er det mulig. Dummeste jeg har lest!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Men OM man skulle være så uheldig å få en schtøgg unge første gang, ja da er det lov å skaffe seg en til i håp om at nestemann blir penere. Men om den er like schtøgg, så kan du bare sitte der med skjegget i postkassa nok en gang... HAHAHAHAHAHAHA HI
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Jeg er ikke noe brødhus... men smart! Jeg har nemlig fått min vakre baby og skal derfor ikke skaffe verden en schtøgg unge her nei HI
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Juleferien på ungdomsskolen har startet allerede ser jeg..?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #9 Skrevet 9. desember 2009 Vi har fått to vakre unger så er vel heldig:o)
AndreVonDrei Skrevet 9. desember 2009 #10 Skrevet 9. desember 2009 Dette var årets dummeste utsagn! Smakt litt på akevitten, HI ?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #11 Skrevet 9. desember 2009 Oftest de som er "stygge" som barn vokser seg ofte fine,mens de som er "fine" ikke alltid forblir det eller bare taper seg med årene;)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #12 Skrevet 9. desember 2009 Har hørt at pene mennesker får mindre pene barn jeg og mindre pene mennesker får vakre barn.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #13 Skrevet 9. desember 2009 Haha, HI du er faen meg ikke sann.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #14 Skrevet 9. desember 2009 Ja ja det er jo øyet som ser. Men du HI, er en dust. Hvor i søskenrekken er du selv da? Var det ikke noe IQ igjen til deg kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå