Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 jeg liker at han: - er der for meg -trøster meg når jeg trenger det -viser tillit -ærlig -ansvarsfull -hjelpsom -flink med barna våre -at han kan være følsom -spør hvordan jeg har det -fantastisk i senga! -flink å lage mat -ryddig -snill
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Han er snill og lydig og klarer ikke lyve.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 ekstremt snill og ansvarsbevisst. Omtenksom og trofast. Ærlig. Elsker han sååå høyt. Og det skader jo ikke at han har en ekstremt godt betalt jobb, hehe
AndreVonDrei Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 At han er kjærlig, snill, jovial, ærlig, traust, morsom, en herlig pappa og voldsomt handymanny (en sterk bonus i mange forskjellige forbindelser ;-) )
Shamandalie Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Alt det dere skriver om snill,god kjekk å sånn så klart,men det er jo litt kjedlig hvis alle skriver bare det Så jeg plukker ut småtingene å sier: -jeg elsker at han plutselig kommer bak meg å tar rundt meg å kysser meg i nakken å sier "mmm,du lukter så godt", selv om jeg kanskje er svett å holder på med noe f.eks. ved kjøkkenbenken. -jeg elsker at han tar det som en selvfølge at han skal hugge å bære ved, bare fordi jeg er dame... (ja da,ja da, så slakt meg da!)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 -Han elsker å bake! -han forstår meg veldig godt når jeg klager min nød som høygravid -han tar hensyn til meg hele tiden (spes pga graviditeten) - han er avslappa når jeg er stressa, rolig når jeg blir sint,noe som også roer meg til slutt:) Etter 10 år sammen elsker jeg han like mye
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 den deilige saftige store og stive pikken hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå