Gå til innhold

vill bare høre hva dere mener om en sak :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei bestevennine som skal gifte seg 15 mai, når jeg giftet meg så var hun min forlover.

burde hun ikke da spurt meg om jeg ville være hennes?og ikke spørt kusina si på 18...

vill bare høre hva dere synes

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo jeg mener det samme som deg.. Litt rart at hun valgte å spørre kusina si liksom.. Hm..

Skrevet

Det føltes nok riktig for veninna di å velge kusina som forlover, på samme måte som det føltes riktig for deg å velge veninna di da du giftet deg. Er ikke noe selfølge at hun må velge deg til gjengjeld:-) Hun er nok like glad i deg fordet!

Skrevet

Enig med siste innlegget her. Er ingen selvfølge at den man er forlover til velger deg til gjengjeld. Jeg har selv vært forlover, men skulle jeg noen gang giftet meg (har ingen planer om det) ville jeg valgt en annen enn henne.

Å være forlover innebærer en ganske stor oppgave, og den man velger skal kunne bære den oppgaven, og det er det ikke alle som passer til. Man kan selvsagt være en fantastisk venninne selv om man ikke er en fantastisk forlover : )

Skrevet

jeg valgte henne forde jeg ønsket og ha min bestevennine som forlover. men annen ting, hun er jo overhode ikke den som passer som forlover, og hu er jo værdens mest klønete og virrete person.som sagt,kjender henne veldig godt.

Skrevet

Det er ingen selvfølge å bli valgt tilbake som forlover. Dette er et valg som er helt opp til bruden, og hun har helt sikkert veldig gode grunner for å velge kusinen sin.

Jeg valgte ikke tilbake hun som jeg har vært forlover for fordi hun ikke var riktig for meg.

Skrevet

hun trodde jeg hadde nok med magn og di små, det var hennes grunn til og ikke spørre.

Skrevet

synes ikke det er noen selvfølge at hun skal velge deg som forlover bare fordi du valgte henne, da hadde hun på en måte sagt ja til å ha deg som forlover i sitt bryllup den gangen hun svarte ja til å være din forlover... Det er jo ikke helt rettferdig at man skal føle seg forpliktet til å velge en person som forlover bare fordi man var forlover for henne??

Forstår at det er litt surt for deg, men ikke heng deg opp i det, i denne perioden passet det best for henne å ha søskenbarnet sitt, og i en annen periode hadde det kanskje passet best å ha deg som forlover, slikt går i bølger vet du.. Og kanskje hun synes noe annet er viktig for en forlover, som for eksempel å kunne lage ett heidundrendes utdrikningslag med masse alkohol o.l (noe hun ikke regner med at du ville gjort i og med at du er gravid), en hva du synes var for din forlover.

Cheeer up, hun er nok uansett kjempe glad i deg som veninne, men det er ikke alltid så lett å velge!! =)

Skrevet

Det var en dum unnskyldning for å ikke spørre deg.. Hun kunne jo bare spurt så hadde hun jo få et svar uansett da :-)

Skrevet

Jeg skal gifte meg til og det skal den ene forloveren min også.

Jeg har gitt henne klar beskjed om at hun ikke trenger å velge meg til forlover selv om hun skal være min..

Hun har ikke bestemt seg enda, da hun nettopp har fått satt dato. Forvnter absolutt ikke å bli spurt, men syntes selvfølgelig det hadde vært veldig stas hvis det skulle skje..

Men kan være enig med deg at unnskyldingen var realtivt dårlig, for det går fint an å kombinere småbarn/graviditet og det å være forlover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...