Gå til innhold

Emmaljunga Mondial (Black Croc)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å så på den i dag, så nydelig! Skal ha den i svart skinnimitasjon med sportsunderstell. På lørdag skal den hentes og betales, noen som har noen erfaringer å komme med i siste liten? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Emmaljunga edge med sportsunderstell, men det er vel egentlig samme vogna bortsett fra utseende. Vi er kjemmpegodt fornøyd. God å trille, og god plass i bagen.

Skrevet

Kjempe fornøyd:)Eneste ulempe er at den er ganske stor og tung,og derfor skulle hatt bremser.

Ellers topp vogn.

Kjekt med stor vogn.

Skrevet

Ja...helt enig.Den er heeelt nydelig....vi har akkurat samme vogna men i Creme og er superfornøyd...har ALDRI angret.

Ja..vognen er stor,men jeg er glad den er stor jeg og når det er sånt klikksystem som det er syns jeg den egentlig er lett å håndtere til å være så stor.

Du kommer til å få masse masse positivt...alle jeg har møtt syns vognen er dritstilig....og jeg må si meg enig.

Jeg har iallefall ingen problemer med den.

Lykke til og håper du får samme positive erfaring som meg :-)

Skrevet

Jeg har Emmaljunga Mondial Black Croc med classic understell. Valgte classic understell da sportsunderstellet virket litt mer 'skranglete' da prøvde de i butikken. Fikk i tillegg anbefalt classic understellet av en venninne så da gikk vi for det.

Er uansett utrolig fornøyd med vogna vår. Kjempeartig å ha en vogn ikke 'alle andre har'.

Den er litt stor, men ungen ligger trygt og godt nedi den fiiiine bagen så det gjør meg ingenting. Lykke til med vognen, håper du blir like fornøyd som meg:-)

Skrevet

Så bra dere er fornøyd! Tviler ikke et sekund på at jeg vil bli fornøyd. At den er tung var ikke noe avgjørende i valget. Vi trenger en solid og robust vogn som tåler vær og vind.

Det eneste jeg har vært usikker på er dette med at det er skinn imitasjon, hvordan det blir etter noen års bruk. Hvor slitesterkt det er ift stoff osv.

Gleder meg til å hente den, kan ikke vente til helga!

Skrevet

Super vogn. Falt pladask for creme fargen jeg.. Helt nydelig og kjempe god å kjøre.

Jeg har classic understell å syns ikke det er noe spesielt tungt.

Kjører vognen i alle slags terreng.

Skrevet

Damen jeg snakket med i den ene butikken sa at Croc skinnimitasjonen holdt meeeget bra og at de så langt ikke hadde fått noe reklamasjoner på den i det hele tatt. Jeg synes selv at creme er utrolig stilig men endte opp med sort siden jeg var litt redd for at det skulle bli seende 'skittent' ut. Er uansett kjempefornøyd med min black croc mondial:-))

Skrevet

Jeg liker best lyse vogner, så skulle ønske jeg likte den hvite.. Men da jeg så den i butikken i går likte jeg hverken fargen eller Mondial generelt. Men da jeg fikk se den i dag i en annen butikk og i svart falt jeg pladask! Må være en skrue eller to løs i hodet mitt for tia .. hadde jeg sett den hvite i butikken i dag hadde jeg sikkert likt den også :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...