Gå til innhold

Synes julaften bare kunne vært annehvert år jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes året går så fort,er nesten sånn at når en er ferdig med julegavene det ene året sån begynner man å tenke/planlegge neste..

Og selve julekvelden går så fort,ungene får så mye gaver at de ikke gleder seg over dem.Og vi foreldre grubler oss ihjel på hva vi skal kjøpe til dem hvert år...det sier jo at vi ellers i året gir dem leker og ting de trenger og kanskje ikke trenger så når jula kommer bruker vi masse penger på gaver til dem som vi kanskje lurer på om var nødvendig el som de trenger..

Ved å ha jul annehvert år ville gjort at vi kanskje gledet oss mer,satt mer pris på gaver og slikt,og at den julen vi ikke har jualften bare ble en jul med god tid,god mat og ikke det evinnelige stresset alle gaver fører med seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enig med deg at året går fort men likevell er julen noe vi ser frem til hvert år. Den handler om så mye mer enn gaver, men uten gaver i det hele tatt synes jeg hadde vært stusselig. Elsker å se de forventningfulle øynene til store og små når det nærmer seg gaveåpning.. Har aldri hatt noe problem med å finne julegaver ihvertfall, de har lister som er mer enn lange nok hehe. Hva er det du stresser sånn med gavene? Skjønner ikke det jeg;-)

Skrevet

Å nei, den støtter jeg ikke!

Jeg gleder meg til jul hvert år jeg, og kjenner meg ikke igjen i det du skriver med stress om pakker.

Det eneste negative jeg kan finne er at svigerfamilien gir så dyre gaver og forventer å få noe dyrt tilbake.

De føler muligens det samme som deg.

Vi koser oss sammen med barna hver ettermiddag med juleforberedelser.Baker, klipper og limer. Med julemusikk i bakgrunn.

Vi koser oss med å tenne lys og pleier å følge med på barne tv. Men i år gidder vi ikke det, med den serien der!

Kanskje det er på tide å tenke over hva barna får ellers i året når det har gått så langt at de er likegyldige til gavene de får på julekvelden?'

Det jeg skal være enig i er at julekvelden går alt for fort unna. Hele julen egentlig. Jeg gleder og koser meg så lenge; så er det hele over på et blunk.

Heldigvis følte jeg ikke at tiden gjekk så fort når jeg var barn ;)

Da var 14 dager med julefri og alt som følger med himmelsk :D

Skrevet

Å nei... tror ikke jeg hadde kommet meg gjennom vinterhalvåret uten julen! Tenker svært lite på gaver... her er det samværet og kosen som teller - så bruker ikke så mye energi på pakkestyr akkurat. ELSKER julen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...