ab123 Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Er det noen eksperter på dette området? Hvis blodprøven viser 192 målt etter nivået av gallesyre i blodet. Hva sier det dere?
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Fikk aldri vite verdiene mine, men har hatt svangerskapskløe i to svangerskap. Så jeg kan ikke gi deg mer svar enn at du blir nok passa på når de er klar over saken og tar prøver. Du er nok informert, men vil bare si det fordet om jeg, vær ops på om du klør konstant under føttene og inni hendene. Ta da kontakt med sykehuset ( for det er vel de som tar prøver av deg ). Ønsker deg lykke til videre og jeg vet godt hvordan du har det : )
yamamama Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Det høres ganske høyt ut, så jeg regner med at du blir tett fulgt opp! Jeg har de siste ukene hatt høye verdier, så går på medisiner for å stabilisere gallesyreverdiene.. konakion og ursofalk. Så lenge du blir fulgt opp så skal ikke dette være farlig verken for barnet eller deg. Kan forestille meg at du klør endel..? Mine verdier er veldig ustabile, og varierer fra 14-105. Nå er de på 75 og jeg kløøør så jeg ikke får sove. De skal nok sette meg igang neste uke, uke 36, men så har jeg gått med dette i ca 6 uker. Hvor langt er du på vei? Lykke til! Håper du får like god oppfølging som meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå