Helt anonym... Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Aner ikke hvilke jeg skal bake..:/
Plutta, prompen og mini Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Bortsett fra de7 sortene ( eller 8-9 blir d som regel ) så pleier jeg å lage en stor skuff med sjokoladekake og krydderkake. Ellers så steiker jeg rundtstykker og baker boller.
Ugl@ Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Jeg har kuttet ut å bake alle disse tørre småkakene som stort sett kun blir spist små mengder av. Baker pepperkaker sammen med ungene for hyggens del. Ellers blir det å bake tykklefser og krumkaker. Så baker jeg heller et par eplekaker, sjokoladekake og et par nøttebunner som jeg hiver i frysern, pluss at jeg skal lage en Bailys ostekake på lille julaften heller. Skal også lage litt hjemmelaget snop sammen med ungene for kosens del, "seigmenn" har vi tenkt å prøve oss på, fløtekarameller, polkagriser og litt konfekt. Neste uke blir den store bake og lage uken :-)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Baker boller samtidig som lussekatter (bruker bare bolledeig...), så skal jeg prøve meg på ei krydderkake i år. Ellers har jeg litt i fryseren også, tror jeg. Ellers er det mest småkaker og julegotterier her... hadde tenkt på suksessterte, men siden jeg har ett slag Sarah Bernard med smørkrem, og skal ha et slag til med trøffelkrem, dropper vi det nok...
Mamma´n til lillemor Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Her går det mest i julekaker, men har bakt sirupskake også som ligger klar i fryseren.
Anna Anka Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Suksessterte...enkel å lage, enkel å fryse og evt. dele opp. og nydelig!
erteposen + 4 Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Gutta mine vil ha suksessterte og after eight cheese eller iskake.
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Daimiskake, er klar i fryseren uansett når det måtte komme besøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå