moota m storebror&lillebror Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Storesøster var livredd julenissen ifjor. Ville helst ikke ha gave av han på juleavslutningen i bhg. I år synes hun det bare var gøy =) Lillebror var ikke redd ifjor, da var han nok litt liten. I år måtte jeg bære på han resten av kvelden etter at nissen hadde vært med gaver på juleavslutningen. Han skalv når nissen gikk forbi og ville bare gå hjem he he =)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Vår gutt har aldri vært redd for nissen.. I fjor kikket han ut vindu da nissen kom på juleaften, så han komme over jordet. Så sprang han ut på trappa og ropte, kom inn nisse kom inn - jeg har venta på deg. ) Han har snakket om nissen i lang tid allerede, så vi får nå se om han dukker opp om to uker.
Lene~mor til tre Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Ungene mine har aldrig vært redd for nissen.
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Eldste var litt skeptisk julene då han var 1 og 2 år. No er han ikkje redd. Lille (2) er veeeldig skeptisk, men ho er akkurat like skeptisk til alle andre framande (spesielt menn) som snakkar til ho. Snur seg vekk, ser ned i bakken, holder eine armen framfor ansiktet og klamrar seg fast til meg med den andre. Griner viss vedkommande kjem for nær.
Jojo x3 Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 Begge mine har vært redd for nissen. Tror eldstemann ikke kommer til å være redd iår, han prater veldig om det og sier at vi ikke får besøk av den ordentlige nissen, det er bare en liksom nisse ...... Han fant ut ifjor at det var min bror som kom og da var han ikke redd, bare skeptisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå