Gå til innhold

Hvor burde man gå ut i Oslo for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min mann skal ha barnefri en helg i desember.

Skal bo på hotel i oslo, og riktig kose oss.

Men det er en evighet siden vi var på byen i Oslo...Noen som har forslag?

Vi er 25 og 28 år gamle ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs jo hva man liker. Jeg går ofte på Fisk og vilt. Men har litt sær smak da:)

Skrevet

Fisk og vilt er veldig populært, ligger ved Youngstorget. Kanskje flest som er litt yngre enn dere. Mono rett over gaten er også populært, det er mer rock. Eller så er det flere hyggelige steder rundt Youngstorget. Men det er jo litt vanskelig å anbefale når du ikke sier hva dere liker. På Grünerløkka er det også flere hyggelige steder, Aku Aku kan anbefales ( litt annerledes). Litt lengre opp i gata er Bar Boca, liten fin bar. Lompa på Grønland er også veldig bra, og god mat.

Vestkanten er jeg ikke kjent.. Ville holdt meg unna Aker Brygge og Karl Johan

Skrevet

Hehe, ja det var kanskje ikke så lett når jeg ikke sier hva vi liker ;-)

Vel, mannen er reggea fan, men jeg er "allt-etenes" hehe

Men vi ender vel gjerne opp på steder som spiller en lett blanding av samtidsmusikk /hipp-hopp/r'n'b/ og "litt gamle klubbslagere"

Forslag?

Vi har kanskje tidligere vært litt aker-brygge/karl-johann mennesker.

Men aner ikke hvordan ståa er på de trakter nå :-D

Skrevet

ut på midagg eller mer diskotek?

Skrevet

dette lurer jeg å på:):) vi skal to venniner ut om 2 helger og har IKKE PEIL!! lenge siden.. hehe... vi er rnb, listepop, trance.... ALT!!

liker litt flørtesteder.. kanskje.... TIPS?? takk:):)

Skrevet

dytter for meg og de to jentene som skal på vift ;-D

Skrevet

Emil og Samuel på toppen av Steen og Strøm.

Skrevet

Haha, sist jeg var "ut ut" (som jeg kaller det når man skal op type disko/klubb) så var det "Børsen" som gjaldt.. Etter den tid har det vel vært en 4-5 restauranter i det lokalet... Men det var det stedet som rula den gangen;o) (Vi snakker midten/slutten av 90-tallet).

Som noen sier over, vill deffo holdt meg unna Aker brygge og Karl johans gate/Rosenkrantz gt., og heller tenkt Youngstorget, Grünerløkka, Solli plass/Frogner.

Skrevet

vært på onkel donald, liker meg godt der. Unge folk mellom 25-30. Nesten ingen under 20 ihvertfall. Så er det mange diskoteker på Rosenkrantz' gate blant annet stravinsky, torshammer, smuget osv. Tors hammer og smuget er det vel 30+. utafor rådhusplassen er det diskoteker. lipp, latino sted hvis du er glad i det. Cliche tempest bak der igjen. Diskotekene nedover karl johan blir det mer yngre folk igjen. Stratos ved youngstorget i 13 etg, det må dere få dere med. litt kø er det siden man må ta heis opp :P

aker brygger bortover der har jeg ingen erfaringer med.

Skrevet

Begynner å bli noen år siden sist, men jeg tror da at Gloria Flames og Dattera til Hagen på Grønland fortsatt holder koken, Parkteateret og de andre Løkka-stedene er jo også populære. Justisen ved Stortorget er koselig, men dårlig m dansemuligheter, da er Mono ved Youngstorget bedre (typisk pop/rock-sted, samme m Gloria)

Skrevet

altså karl johan, aker brygge, grynerløkka osv er jo selve byen. hvor vil du gå ut? på hytta langt inni marka? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...