ღCinnamonღ Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Var på 3D-ultralyd idag hos privat gynekolog. Kosta 1000 kr. Fikk noen ansiktsbilder, men synes liksom alle bildene var så rare på en måte. På et bilde ser det ut som øynene mangler, og på et annet ser det ikke ut som hånden har fingrer engang,..så mer ut som flapper. Syns d var en merkelig opplevelse. Hadde lyst å prøve 3D-ul siden dette blir mitt siste barn, men nå ser jeg at jeg likesågodt kunne vært foruten d. Synes dessuten det tok for lang tid. 30 min med ultralyd....kan ikke være så bra for baby. Likte heller ikke gynekologen som utførte d. Hun var så opptatt av å få til et bra ansiktsbilde, så når baby hadde hender foran ansiktet, eller beina opp mot hode, så trykte hun den sonden hardt ned flere ganger etter hverandre for å få henne til å snu seg slik hun ville, nesten litt irritert samtidig som hun "klagde" over hvor mye jenta mi skulle skjule seg. Stakkar jenta mi! D gjor faktisk vondt, og jeg ble helt satt ut, og måtte be henne ta det med ro, og at d gjor faktisk ingenting om vi ikke fikk til et bra bilde. Hun var jo mere gira enn meg! Etter på når jeg gikk hjem, strøk jeg meg over magen, og trøstet jenta mi i magen...tror ikke hun likte d noe særlig, og ikke jeg heller!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 stakkars babyen din:(...uff kjedelig opplevelse da.... jeg personlig syns 3d ul (bildene) er ekle rett og slett og skl aldri ha det når den tid kommer....er vedlig vanlig å gjøre det nå men jeg for min del syns de ser litt skumle ut....? lykke til videre:)
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Virkelig synd at du sitter igjen med den følelsen. Her er det stikk motsatt! Var på 3D UL mandag, og syntes at det var en kjempeopplevelse. Ikke minst for far sin del tassen vår lå også med hender og føtter godt opp i ansiktet, og da ba hu jordmora meg om å legge meg på den ene siden. Da fikk hun kommet til slik hun ville. Tror hun som utførte ul'en på deg var litt for opptatt av at dere skulle få et bra resultat mtp at sånne ting koster masse penger. Vi fikk med noen bilder, i tillegg til at vi fikk med en dvd med videosnutter som hun lagret underveis. Synes det var en positiv opplevels, og det var veldig spesielt å se at han inni magen faktisk ligner på storebror. Morro var det også for besteforeldre og våre søsken å faktisk få sett den lille inni magen så tydelig som en 3d-ul viser.
mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Hvor har dere værtpå UL da?
ღCinnamonღ Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2009 Var til ei privat gynekolog som driver på Heimdal, 8km sør for Trondheim...
Molait Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Vi var veldig fornøyde. Fikk over 50 bilder/videosnutter. En kjempefin opplevelse og vesla i magen så ut til å bare kose seg. Strekke seg, smatte litt, klø se gi øyet... De vordnede bestemødrene var og med og var en kjempeopplevelse for dem. De har ikke vært på ul før (mor hadde en med meg men i 1980...hun så en grå skjerm..hehe) og kunne etterpå fråtse i rosa garn;) Kommer så an på hvor og hvem tror jeg. Det gjør det jo på ord. og. Noen er superfornøyd andre er veldig skuffet. Og en ord varer jo gjerne i 30 min da, så tror ikke det er skadelig gitt, ellers hadde vel ikke alle sykehus utført dem. Leit det skulle bli slik opplevelse for dere.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Synd at du opplevde det slik. Jeg hadde 3D i uke 12, kun fordi det var inkludert i prisen, og hadde en kjempepositiv opplevelse. Legen var fantastisk og bildene ble helt supre. Føler vi fikk mer utbytte av 3D enn de vanlige, det var mye enklere å se hva som foregikk når det var 3D.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Jeg er super fornøyd....Beste UL bildene jeg noensinne har fått :-) Men desverre så er det ikke alle som er heldige med sine bilder... Bedre med noen som er opptatt med å få ett bra ansikt bilder, enn en som slurver med bildene...
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 10. desember 2009 #9 Skrevet 10. desember 2009 Huff, det var leit med en sånn opplevelse på ul.. Det med 3D er vist veldig forskjellig. Vi var på en privatklinikk i uke 11+5 for vanlig ul, men fikk også 3D! Og vi var veldig fornøyd! Flotte bilder, og det var helt utrolig å se lille babyen så "klart" liksom Vi betalte 500.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå