Gå til innhold

3D-Ultralyd er oppskrytt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på 3D-ultralyd idag hos privat gynekolog. Kosta 1000 kr. Fikk noen ansiktsbilder, men synes liksom alle bildene var så rare på en måte. På et bilde ser det ut som øynene mangler, og på et annet ser det ikke ut som hånden har fingrer engang,..så mer ut som flapper. Syns d var en merkelig opplevelse. Hadde lyst å prøve 3D-ul siden dette blir mitt siste barn, men nå ser jeg at jeg likesågodt kunne vært foruten d. Synes dessuten det tok for lang tid. 30 min med ultralyd....kan ikke være så bra for baby.

Likte heller ikke gynekologen som utførte d. Hun var så opptatt av å få til et bra ansiktsbilde, så når baby hadde hender foran ansiktet, eller beina opp mot hode, så trykte hun den sonden hardt ned flere ganger etter hverandre for å få henne til å snu seg slik hun ville, nesten litt irritert samtidig som hun "klagde" over hvor mye jenta mi skulle skjule seg. Stakkar jenta mi! :( D gjor faktisk vondt, og jeg ble helt satt ut, og måtte be henne ta det med ro, og at d gjor faktisk ingenting om vi ikke fikk til et bra bilde. Hun var jo mere gira enn meg!

Etter på når jeg gikk hjem, strøk jeg meg over magen, og trøstet jenta mi i magen...tror ikke hun likte d noe særlig, og ikke jeg heller!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en super opplevelse..... Kunne lagt i en time og bare sett på tulla vår...

Flotte bilder og ikke minst flott film..

Tok mine på Majorstuaklinikken i Bergen...

Mi gjemte seg litt bak armene, men ingeting å klage over...

Godt at hun var opptatt med å få bra bilder slik som mi JM var..

Bedre det enn de som ikke bryr seg, og ender med å få dårlige bilder hjem... er tross alt mye penger det er snakk om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...