Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Dette er egentlig bare håpløst innlegg, men jeg er forsinket med 1 dag, og det har jeg ikke vært siden jeg fikk mensen tilbake. Jeg er trøtt og sliten, men kan jo også være mørketiden. Jeg tok test i dag og den var negativ. Vi har prøvd en stund, og jeg tror egentlig jeg bare jeg trenger et lite håp her. Jeg vil ikke ha mensen!!! hehe..men men etter negativ test i dag ble jeg veldig lei meg. Så håper andre har opplevd noe lignende og kan muntre opp en sliten mamma på en onsdag....
_Løvemamma_ Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 OM du er gravid så kan testene helt fint fremdeles bli negativ, kan ta litt tid før de slår ut. Men som du sier, kan være du er trøtt og sliten pga mørketide, og humøret kan påvirke syklusen din. Ta en ny test til helga heller, så får du litt sikkrere svar Lykke til!
MonaGlisa Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Hei hei! Kjenner følelsen din, og det er ganske frustrerende. Min opplevelse fra tidligere svangerskap var at det hjalp å fokusere på andre ting, ikke tenke så mye på hva som kommer/ ikke kommer. Letter sagt enn gjort kan man si, men flytting av fokus hjelper! :-) Vent noen dager. Enten kommer mensen eller du må ta en ny test. Dersom mens kommer kan du forberede deg litt til neste EL, f.eks. kjøpe en EL- test.... Men det er jo snart jul, nok å fokusere på her. Med fokus på noe annet kan det jo hende det kommer en nyttårsoverraskelse.... Lykke til, det ordner seg skal du se! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå