FruFrydmedtotette Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 I morgen tidlig får jeg da se hva testen viser,noen her som har prøvd den og fått bekreftet/avkreftet på ul? Var selv på ul igår,er 12+6 og gynekologen sa at det var jo veldig vannskelig når det var så tidlig,men hvis han skulle gjetta så hadde han gjetta jente. Blir derfor litt ekstra gøy å se hva testen sier,sier den og jente så er jo det gøy:) Nå skal det sies at mamma,søstre og svigerinner tror det er gutt,så dette blir gøy!
Skyfrihimmel Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Stemte ikke på meg,så sant ikke ul å 3d tar feil da..det gjenstår å se:) men tror mer på ul:) ps husk du ikke kan ha hatt sex de siste 48 timen...(kan gi falskt gutte svar) Lykke til:)
2010 Mammaen Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Så moro! Du får oppdatere oss både i morgen og når du har vært på orinær ul om hva det viste : )
FruFrydmedtotette Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2009 jeg tar nok svaret med en klype salt,men er av den ekstremt nysgjerrige typen så måtte liksom bare kjøpe den testen..hehe. Vet at jeg ikke skal ha hatt sex,leste bruksanvisningen:) "flaks" at jeg ikke hadde sex igår da,hehe. Skal holde oppdatert.
FruFrydmedtotette Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2009 Min intelligender sa Gutt,gjorde alt etter "oppskriften",og synes svaret var lett å lese av,var ikke usikker. Da er det bare å vente til januar,for å se om man kan se noe mer da:)
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 Så spennende=) Kommer til å følle godt med deg ja!
2010 Mammaen Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 Spennende! Blir gøy å se om det stemmer :-)
starwars Skrevet 10. desember 2009 #8 Skrevet 10. desember 2009 den stemte på meg.Fikk gutt på testen å ultralyd sa gutt:)
Tingeling27 Skrevet 10. desember 2009 #9 Skrevet 10. desember 2009 hei jeg fikk gutt på testen,men jeg skal ikke på ordinær ul før i januar, så da får vi se om den stemmer:) har en følelese på gutt også
Kristinanutten Skrevet 10. desember 2009 #10 Skrevet 10. desember 2009 Jeg var veldig spent på kjønnet, og bestilte Ingelligender. Fulgte bruksanvisningen (med 48-timersregelen) og fikk gutt som resultat. Veldig lett å lese testen, ikke til å ta feil av. På ordinær ul fikk jeg vite at vi ventet en jente - jordmora var ikke i tvil, viste oss kjønnsleppene. Så med mindre hun var helt på jordet, viste Intelligender feil for oss. Snakket også med en lege om Intelligender, og han mente testen var "noe vås", og at en urinprøve umulig kunne avsløre kjønnet på barnet. Ikke engang en blodprøve vil kunne gjøre det. Så, det er nok bare å vente til ultralyden!
Gjest Skrevet 11. desember 2009 #11 Skrevet 11. desember 2009 Jeg tror nok intelligender er litt i samme kategori som ringtesten, kinesiske fødekart og sånne ting:) Men det er jo like moro likevel. Er vel ingen som får navnet hugget i stein på bakgrunn av en sånn test likevel. Har litt lyst til å prøve selv jeg:)
nutri Skrevet 13. desember 2009 #12 Skrevet 13. desember 2009 haha. må le litt. Om Intelligender : "reagerar med de kemiska substanserna i urinen som produceras av mamman och barnet tillsammans." - barnet produserer da ikke substanser som kan måles i mors urin....? "I laboratorietester uppvisar testet en säkerhet på 90 procent (hemtest 82 procent) beroende på stadiet i graviditeten." - med andre ord 82% sikkerhet eller MINDRE. Og ingen opplysninger om evnt når i graviditeten det er størst %sjanse for riktig svar.. Tror jeg stoler mer på den kinesiske fødselskalenderen. Eller å tippe kjønnet selv, 50-50% sjanse å få rett. :-) Men sikkert en moro ting å prøve ut, så som kjerringråd som ringtest. God fortjeneste for produsenten, finnes alltid nysgjerrige mødre :-)
Ronja&Odin Skrevet 13. desember 2009 #13 Skrevet 13. desember 2009 jeg tissa på min før uke 10 til og med jeg haha og i tillegg klarte minsta og rive den ned fra vasken. den viste gutt, allt tyder på gutt.... men jeg tror jeg får jente... gleder meg til 19 januar, for da er det UL )
3smaa Skrevet 13. desember 2009 #14 Skrevet 13. desember 2009 Jeg tok testen i uke 14 og den viste gutt og på UL fikk vi se en gutte tiss.
FruFrydmedtotette Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #15 Skrevet 13. desember 2009 Det er jo 50/50 nesten da,så er jo dømt til å stemme på noen:) Tar testen i likhet med andre her like seriøst som feks kinesisk fødselskart osv.. men er jo litt gøy å ha noe å gjøre mens man venter. Har fått inkallelse til ordinær ul 19. januar,så gleder oss veeldig. Svigermor har allerede strikka 2 dresser til den lille,og hu har visst det i snaue 3 uker. Hehe. Så søt atte. Glad det er en hektisk tid nå fremover til januar,så kanskje tida går litt fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå