ツ Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Må bare fortelle om en liten - og litt kjip episode - for min del i alle fall Skulle levere jentungen i barnehagen her for et par uker siden. Vi kom inn, og hun fløy rett bort til ei jente i 4 års alderen jeg ikke kunne huske å ha sett før... En VELDIG korthåret jente, i rosa kjole, og nye sko... Dattera mi, på 5, stelte seg ved siden av henne, og strøk hun litt over armen og slik. Jeg tenkte at ; hun er sikkert den nye...? (visste at det skulle begynne en ny jente i barnehagen...) Jeg går bort, setter meg på huk - og spør: Er det den nye jenta? Hva heter du da? Hun ser litt trist ut der hun står... og svarer ikke, bare titter ned i gulvet. Dattera mi sier da: "nei, mamma da - det er jo "B******"... Å hjelp - har sjeldent følt meg så dum, på et barns vegne som da... Denne lille søte jenta, var slett ikke ny! Hun hadde bare blitt klippet av det lange flotte håret sitt .- av sine brødre og seg selv.. Så - hun var nå så og si barbert... Og jeg kjente henne ikke igjen.. Uff - tror ikke jeg har følt meg så dum overfor et barn før noen gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå