:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 nå har du jaggu begge deler også. ting tok litt tid her. måtte hente barnet og handle og lage middag og spise middag og underholde barnet. nå er det heldigvis litt TV tid
Patetica fåkksi Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Sorry, men har du tre kontoer nå, lut? Eller "iut" som denne egentlig er, med stor i? Eller er forfatteren av denne den falske luten som herja her forrige uke?
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Nei, jeg har lut, iut og intimnissemor. Likegreit å ha kontroll på iut sjøl.
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Og hvis du lurer på id-nr på kodekalkis-innlegget sin "sug lut" fra hundre år siden så har jeg flytta og dermed fått nye epostadresser, så jeg har sletta de kontoene som gikk til adresser jeg ikke har tilgang på lenger. Hadde vel fem kontoer en periode, det var litt overkill.
Patetica fåkksi Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Right then I gotcha. Kontroll er best. Jeg har bare to jeg.
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Har du en sånn snill og pyntelig en, eller en rasshøl-konto?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. desember 2009 #9 Skrevet 9. desember 2009 jeg har bare en. hva er jeg for en person liksom.. hehe... følte meg pluttselig så enkel at jeg lett kunne forveksles med en mann...hihi. *vil ikke jobbe mer med oppgaven min* men nå vet jeg ihvertfall hva jeg skal gjøre da det hjelper en god del *takk*
Patetica fåkksi Skrevet 9. desember 2009 #10 Skrevet 9. desember 2009 Jeg har denne som er den jeg alltid har hatt, om jeg opptrer som snill og pyntelig eller rasshøl kan vi spørre anonym om. Også lagde jeg en til da jeg bytta til julenick. Den heter, originalt nok; Pa Te Ti Ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå