Gå til innhold

Du vet du er høygravid når....

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Alltid morsomt med slike tråder!)

...Folk foran deg i køen faktisk beklager seg! Selv om de ikke har brukt spesielt lang tid en gang...

...Du er strålende fornøyd etter en natt med 4 timers sammenhengende søvn! Vanligvis har du maks 1-2...

...Du merker at folk ikke helt kan la være å se på deg.

...Du bare ler når noen trekker stolen sin inn til bordet for å gi deg (minimalt med) plass for å "smyge" deg forbi... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....du må på do mange ganger i løpet av natten!

....du ikke får på deg sokkene selv!

....når alle sier "det kan da ikke være lenge igjen nå?"

....folk ser medlidende ut på deg på jobb!

....du må drikke like mye Gavison som vann!

....du begynner å drømme om sex som et tegn på at det er lenge siden sist!

Skrevet

...Folk spør HVER dag når de ser deg "når var terminen din igjen?" selv om de sikkert husker det fra da de spurte deg i går...:)

...Du begynner å skikkelig å vagge som en pingvin,selv om du sverga på at DET skulle ikke du begynne å gjøre nei!

..Du er fornøyd etter en natts søvn der du bare var på do et par ganger (i forhold til de tre-fem det normalt er)

:)

Skrevet

......når du smiler tilfreds fordi du endelig har klart å trøkke ut en liten bæsjeklump :-)

.... når ting blir liggende på gulvet helt til du bare må ha det, for det er så tiltak å bøye seg ned

...... når du har laget til en sitteplass i dusjen

.......... når alle babybilder lagt ut på facebook er veldig interessante, selv om du ikke har peil på hvem hverken ungen eller foreldrene er :-)

Skrevet

..når fremmede folk i byen kommer bort til deg og ber deg rope om det skulle skje noe, når du bare har satt deg ned for å hvile bort kynnerne litt..

Skrevet

.....Når du spytter ut tannkremen på magen din (Det er forresten ganske lenge siden jeg gjorde)

.....Smeller kjøleskapdøra i magen din, fordi du feilberegner hvor stor plass den egentlig tar.

Skrevet

Jeg er fornøyd om jeg bare har vært på do tre til fem ganger jeg...! Pleier å være oppe å tisse sikkert åtte ganger i løpet av natta.

Skrevet

.....Når du må gi opp intimbarbering for ikke bare ser du ikke hva du driver med lenger men du blir anpusten av og stå og krøke deg XD

.....Når folk går omveier rundt deg om du bærer noe og de ser på deg med sjokk/skrekk oppsperrede øyne og du hører "thaaar she blooows" i hodet dit av blikket dems...

.....Når eldste får vilja si for at h*n har begynt og si "jeg er glad i deg" (som bare er 1år og 7 mnd,så det blir "la i ææjj...."etterfulgt av verdens beste klem)

.....Trappa opp er den største skrekken om dagen...

Skrevet

Svimer av når du er og napper øyenbrynene,for du ble liggende for lenge på ryggen,selv om du hadde pute under rompa;-) He-he blir mye styr av sånt...

Skrevet

-Når babyen rører på seg tisser du nesten på deg...

-Puster som en kval av de minste ting...

-Tungt å komme seg opp fra stolen/sofaen...

-Ikke godt å ligge i sengen...

-Ikke får til å klippe tå negler selv...

-Bruker 5 minutter for å få på sokkene...

Men det e no kosli læll,sånn innerst inn i hjærterota...men bli godt å få ut babyen.:-)

Skrevet

- Når du tar en clear blue gravidtest,( med antagelse om hvor mange uker på vei man er), å det bare blinker "Nyss før"

-Puster som en hvalross bare du skal skifte stilling på sofaen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...