Gå til innhold

Har du fått strekkmerker?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Foreløbig har jeg ikke fått noen. Er i uke 36. Men det klør endel på magen å jeg har hørt at strekkmerkene kan komme sent i svangerskapet. Håper selvsagt at jeg slipper unna, men det er ikke verdens ende for meg om jeg får noen.

 

Har kjøpt denne Weleda svangerskapspleie oljen, men jeg kan ikke skryte av at jeg er så flink til å smøre. Har også kjøpt den oljen man kan bruke nedentil for å unngå å revne så mye, men den ligger fortsatt uåpen. Er jo et ork med alle disse kremene og oljene.

 

Hva med dere da? Smører dere magen og underlivet?

Og når fikk dere strekkmerker, om dere har fått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke fått noen strekkmerker foreløpig og jeg har vært KJEMPE dårlig til å smøre meg! merker det klør endel på magen, så kan jo være det kommer.. Ellers har jeg kjøpt jordnøttolje til å smøre underlivet. Min er fortsatt også uåpnet, men planen er å begynne til fredag da er jeg 35 uker på vei. Men kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg ofte til å glemme det.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk noen på hoftene sist svangerskap og fikk noen veldig svake på magen, vil anse meg selv heldig da jeg ikke har noen "dype" og ikke er de mange heller.

 

I dette svangerskapet har jeg ikke fått noen nye, de som allerede var der (men nesten ikke vistes), har bare blitt tydeligere. Men disse blir jo bleket sånn som sist, en tid etter fødselen.

 

Ikke har jeg smurt meg noe særlig heller.. utenom med vanlig bodylotion og slik kakaosmør fra bodyshop.

 

De kommer enten man vil eller ikke. Tror ikke det er noe man kan hindre med oljer, da dette ligger i underhuden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi-hi, når jeg gikk gravid med førstemann fikk jeg ikke strekkmerker.... trodde jeg:-) Etter jeg hadde født oppdaga jeg at under magekulen hadde jeg fått strekkmerker. Hadde ikke sett de fordi magen var i veien:-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke fått merker på magen eller lår, men på undesiden av puppene!!!! de har vokst nesten 2 str, og det har kommet en del merker, og det ser ikke mye pent ut!! håper de forsvinner litt etter litt! men det er vel gjerne ikke verdens undergang siden puppene stort sett er skjult, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke fått noen nye merker denne gangen. Noen av de jeg har fått tidligere har nok blitt noe tydeligere, men de blekner igjen etterhvert, så jeg tar det med ro. Har ikke smurt meg noe spesielt, kun med bodylotion som ellers. Er i uke 36 nå, så det er lov å håpe at jeg slipper - i alle fall i stor grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen strekkerker her, nei. Fikk ingen med storesøster heller, så regner i grunnen ikke med at jeg får noen nå heller. Jeg smører ikke med noe som helst, det hjelper likevel ikke mot strekkmerker om de skulle komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, 5 gang jeg går gravid, og har ingen fra før av heller. jeg kikker og kikker etter et par stk, men det har ikke kommet noen, så jeg håper jeg er like heldig denne gangen også .)

Tror det skal litt til for at du får noe nå, siden det også hormonelle spiller inn.. har jeg fått høre....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...