Gå til innhold

Veldig svimmel og susen i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er neste så det går rundt når jeg ligger også.. Prøver å drikke litt, for har ikke vært så flink til det.. Kan man få plutselig lavt blodtrykk av ingen grunn.? Er dette et faresignal..? Skal google litt også, men andre som har opplevd plutselig veldig svimmelhet nå i 3. tri? Er 34 uker i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vært plaget med svimmelhet i 3.tri. Det var fordi jeg hadde veldig lavt jernlager. Begynte på jerntabl. å ble bedre etter et par dager.

Skrevet

Har nemlig begynt på jern-tabletter selv pga litt lavere Hb enn jordmor likte.. Så tenkte at jeg nå skulle føle meg mindre trøtt, men.. Har ikke hjulpet noe foreløpig iallefall..

Skrevet

Hmm, nei da vet jeg ikke hva det kan være. Du må ta det opp på neste kontroll da om du ikke er blitt noe bedre. Er ikke så lett med alle disse plagene, å hvertfall ikke om man er førstegangs.. Har selv vært bekymra mere enn 1 og 2 og 3 gang ilø. av svangerskapet... Men som regel er jo det meste normalt..

Skrevet

hehe-- Ja, det er det med at det meste er normalt som er litt forvirrende, og som gjør det relativt vanskelig å vite når man er ute å kjøre, for å si det sånn..:)

Skrevet

Hei!

Jeg er også veldig smimmel til tider og det kan kjennes ut som det eneste som er levelig er å liggge på sofaen med venstre side ned..

Min januarprins har lagt seg godt til rette inntil ryggsøylen og presser på aorta noe som gjør ett 1,2 timers kinobesøk til noe man får utsette lenge... Kjenner tidvis jeg blir svimmel når jeg kjører bil..

Ikke moro, men det hjalp ikke meg med jern kun hvile og ro...

Skrevet

Ja, tror nok hvile er ganske viktig.. Men tenker litt at jo mer man slapper av, jo slappere blir man.. Men det er ikke sikkert det stemmer helt for gravide. Kroppen sier i fra og vi får vel bare høre etter. Jeg synes det er så frustrerende å måtte hvile så mye, men.. Bare noen uker igjen nå så er det hele over, og man kan sakte men sikkert bygge kroppen sin opp igjen.. Blir ikke fler barn på oss iallefall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...