Gå til innhold

Bare en bitte liten smule inspirert her: Ser skalla barn ut som kreftpasienter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere enig i utsagnet?

( Inspirasjonen ble hentet fra Anonymsiden.....)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, nei det syns jeg ikke. Men jeg må si at jeg ikke syntes små barn med nada hår og masse blodårer i hodebunn ikke er så veldig sjamrende, utseendemessig :)

Skrevet

Er barnet ellers frisk skal det en del til for det.

Men da guttungen var 13 mnd var han syk og gått ned litt i vekt pga det, samt at de måtte barbere han. Da så han ut som en alvorlig syk kreftpassient med kun kort tid igjen, og blikkene vi fikk bekreftet at andre tenkte det.

Men på friske og raske barn: He he, nei absolutt ikke.

Skrevet

Ikke det første som slår meg hvis jeg ser en baby uten hår, men hvis barnet begynner å bli en 3-4 år og oppover kan nok tanken streife meg.

Synes barn er søtere med hår jeg da, også babyer.

I bhg til jentene er det en gutt som har veeeeldig lyst hår. Foreldrene har nå omtrent barbert han på hodet, og han ser faktisk syk ut. I tillegg har han veldig lys hud, så det ser ikke så pent ut.

Skrevet

Nei det er faktisk ikke det første som slår meg heller og jeg har opplevd (i omgangskretsen) barn med null hår og barn med kreft + null hår!

Jeg for min del syntes at sammeligningen var utrolig dum.

Skrevet

Nei herlighet!! Sykt å i det hele tatt tenke slikt syns jeg!

Skrevet

Sorry, men jeg kan ikke la være:

Hvorfor spørre om noe så innihampen idiotisk?? Har du ikke annet vettugt å spørre om???

Skrevet

Om du leser overskriften så ble jeg INSPIRERT av et innlegg på anonymsiden...

Så for å si det sånn så er det ikke jeg som lurer men en eller annen med lite taktisk tone på Anonymsiden.

Men om du kunne være så snill så legg inn siste avsnittet ditt på anonymsiden under dette innlegget så ville du fått en stjerne av meg.....

http://www.dinbaby.com/forum/thread/141110230

På forhånd, takk:o)

Skrevet

Nei, ikke så lenge det er sånn man er vant til å se dem. Men gutten min som alltid har hatt masse mørkt hår, født som lykketroll, så alvorlig syk ut da vi klippet ham (med maskin) helt kort over hele hodet...

Skrevet

For et usympatisk, krenkende og irrelevant spørsmål!

Pleier vanligvis ikke la meg provosere av lettbeinte og tullete diskusjoner her på dib, men dette er virkelig helt på grensen.

Skrevet

Birka...

Akkurat slik tenkte jeg også!

Men samtidig så regnet jeg med at spørsmålet kom fra en 16- åring med antenner som ikke hadde vokst ut ennå....

Skrevet

Ja, det er et antenne-problem her. Jeg er veldig glad for at min niese på 12 år med kreft ikke leser dette!

Skrevet

Synes slike små er hundre ganger mer sjarmerende enn overfladiske kvinnfolk i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...