Gå til innhold

Kan dere se hit litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et barn som er 19mnd til jul. Tenkte kanskje å kjøpe tavle og kritt i julegave til han.. sånt stort med bein på. Noe lignende dette : http://www.levida.net/images/11337.jpg

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det til en billig penge? Og tror dere det er en grei gave til en på 1,5år? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, der har jeg ikke sjekket. Takk :)

hi

Skrevet

Bare husk på at det støver veldig av kritt:) Tenkte selv å kjøpe det til knekten vår i fjor. Jeg har ikke mani eller er hysterisk på renhold, men akkurat det med krittet gjorde at jeg droppet det...

Skrevet

Hehe okey.. jeg er litt manisk, så kanskje jeg skal revurdere det ;) Men sånn i forhold til alder - er det litt tidlig til en på 1,5år eller? :)

hi

Skrevet

Personlig syns jeg 1,5 år kanskje er litt for tidlig, ser for meg at det blir mye krittspising og gris;P Men kan jo hende det passer bra for ditt barn, men mitt var ikke klar for det når hun var 1,5år ;P

Ikea har jo en fin kritt tavle, ellers så kan du jo kjøpe tavlemaling og lage tavler selv:) Det er kjempe lett og du kan nesten lage tavler på hva du vil (koster rundt en hundrings på biltema).

Skrevet

Ja, jeg mistenker at det kanskje er litt tidlig :) Får se hva det blir til! Og takk for tips til hjemmelaget tavle!! Kjempesmart :)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...