Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Tilbud på 50% fast jobb. Akkurat det jeg ønsket meg.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Julegave å julegave FRU BLOM.... ville brukt orde førjulsgave... Julegaver får man til jul, som man i Norge åpner på julaften...
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Går an å få julegave på forskudd. Jeg har fått min julegave fra svigermor på forskudd. Da får jeg selvsagt ingen julegave på julaften:) Så nok engang HI, gratulerer med ny jobb. Deilig når det ordner seg. Ikke HI
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Jøss, samme her. Gratulerer, er det ikke deilig?
Anne:-D Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Så bra :-) Gratulerer! Deilig når ting ordner seg
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #9 Skrevet 9. desember 2009 Du brydde deg nok til at du giddet klikke deg inn på innlegget og kommentere det. HI
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #11 Skrevet 9. desember 2009 Takk, ja dette var gøy. Jeg hadde søkt et annet jobb i 50% som jeg også fikk tilbud om intervju på idag. Det gav sjefen min litt panikk så hun tryllet frem en 50% stilling der jeg er, for å holde meg kvar. Er så happy at dere aner ikke.!! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå