Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Må bare få det ut av systemet mitt. Hel...tes drittkjerring av ei eksdame, og mor til min samboers barn!!! Større egoist og noen som syns mer synd på seg selv skal man fa.. meg lete leeeenge etter!! Hun har selv hatt erfaring med at faren hennes gjorde/prøvde seg på ting en far ikke gjør mot sine barn- men alikevel har hun sendt sine egne unger til han. Resultat- to stk barn utsatt for incest. Den ene, bor hos oss annenhver uke nå pga senskader av overgrepet- og pga at mor ikke har en positiv innvirkning på henne nå som hun prøver å bli frisk psykisk etter dette. Samboer er med til psykolog nesten hver gang 1 gang i uka, noe som vil si at han er borte fra ca 14 til 24 den dagen. Mora har vært med noen ganger også, men de skal egentlig være med annenhver gang noe denne mora er for idiot til å forstå. Nå har jeg aldri hatt angst, men om det hadde hjulpet barnet mitt til å bli frisk (vi snakker vasketvang og tvangstanker) hadde jeg jaggu meg tatt meg selv skikkelig i nakkeskinnet og stilt opp! Det er så jævlig egositisk alt den dama driver med så jeg får helt fnatt!! Det er så vidt jeg orker ha ungene i bilen når jeg (ja det er alltid vi som henter og leverer så klart) henter de- fordi det stiiinker røyk av dem pga mora røyker inne. Denne mora har sagt og gjort så mye rart mot ungene sine så jeg får helt bakoversveis. Ungene sier aldri et vondt ord om henne derimot- noe jeg er ganske overbevist om skyldes at hun spiller på det at hun er syk på en eller annen måte. Fy fa%n, dritt kjerring!!! Ungene er bare helt herlige da heldigvis. Takk for at jeg fikk tømt meg litt
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Er det ikke mulig for dere å søke om full omsorg for barna? Hadde jeg vært barnet her hadde jeg heller ønsket å bo hos pappa.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Psykolog fra 14 til 24? Det hørtes lenge og dyrt ut.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Mest sannsynlig er hun såpass ødelagt at hun ikke klarer å se alt dette. Men jeg lurer litt på samboeren din, han har ikke tatt kontakt med barneverne for litt samarbeid? Har ikke så mange råd å komme med, dette er en ekstremt vansklig sak. Men jeg syns det er godt å se at du og samboer er der å bryr dere, det er kjempe viktig for barn som har blitt utsatt for overgrep. Jeg har selv blitt uttsatt for overgrep som barn, og de personene som valgte å hjelpe meg igjennom den tiden er de personene som betyr aller mest for meg i dag (når jeg sier valgte, er det fordi dette var personer som ikke var i famile og kunne valgt å se en annen vei). Barna kommer til å ha en lang og tung vei å gå, og barnemor kommer nok til å være et hinder (selv om hun ikke er klar over det selv ennå). Prøv å være så nøytral som mulig når det gjelder henne ovenfor barna, baksnakk er det ingen som tjener på (selv om det kunne vært sant). Men så lenge dere som foreldre står støtt som fjell og alltid vil være der for dem, så er sjangene for at de skal klare seg bra mye større og de vil få en stabilt hjem som de fortjener.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Jo,men datter er jo hjernevasket av mor- og vil bo der. Etter forslag fra far og BUP gikk mor med på, da med mye styr og meget missfornøyd, at hun skulle bo 50 % hos hver. Mamma har nok et jerngrep om henne dessverre. Jenta er redd for å være hjemme alene, og jeg vil tro at for å slippe det blir hun heller med mora til besteforeldrene dvs overgriperen.. Dette har skjedd flere ganger, selv om psykolog (og vanlig fornuft) sa at dette ikke burde skje. Argh! Skulle virkelig ønske hun kunne bodd 100% her ja, selv om det heller ikke er bare bare.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Selve timen hos psykologen er ikke mer enn 1,5 time.(dobbeltime) Men siden vi må til en spesialist innen dette feltet må vi reise et stykke. Ergo går masse av dagen. Og ja, kan skrive under på at det ikke er billig! Regner med, og håper at overgriper kommer til å måtte betale for dette.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Har ikke blandet inn barnevernet nei, men noen ganger har jeg tenkt tanken ja.. Mamman ser helt klart ikke at hun er til hinder for barnet. Øvelser som hun fikk av psykolog, som skulle gjøres minst 5 ganger i døgnet ble ikke gjort mens hun var hos mor- fordi barnet ikke ville. Og det var jo akkurat derfor hun skulle gjøre øvelsene- FORDI hun ikke ville. Mammen underbygger alt dette føler jeg, og da er jo hele opplegget nyttesløst. Også det at hun har kontakt med mormora, som fortsatt bor sammen med overgriper, og reiser dit på besøk, samt får besøk av mormor føler jeg blir totalt feil. Hun sitter i møter å legger ut om hvor sliten hun blir av dette med barnet, og hvor mye ekstraarbeid hun har pga det i hjemmet, og søker om mer penger pga dette- alt mens datter sitter å hører på! Hun sitter også å snakker negativt og nedsettende om samboer på møter de er på, foran dattera. Det har vært mange ganger jeg har kunne sagt så mye stygt om den dama til ungene, men har heldigvis svelget noen kameler istedet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå