Mammapudding Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Trenger litt tips:) Skal bake pepperkaker med Leah i år, tenker å kjøpe ferdig pepperkakedeig da..Og så vet jeg at man kan pynte med melisglasur og non-stop..men kanskje dere har flere tips?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 vi pytet med glasur og melkesjokolade non-stop og vesla pyntet med noen seigemenn med nisselue også, hehe mer snop på noen av pepperkakene enn hva det er pepperkake, men gøy syntes hun det var:)
Mammapudding Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2009 Ja seigmenn må vi jo ha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå