Gå til innhold

Aaaahhhhh....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noen ting.. grupper det er lov å hetse i sammfunnet - som "alle" mener er greit virker det som... lista blir vel kanskje slik:

1 lærere

2 religion

3 navansatte

fler????? bare fyll på med det jeg har glemt...

Jeg er lærer og er fullstendig klar over at jeg blir diskutert over middagen i ganske mange hjem... som lærer er man en delvis offentlig person, noe jeg også var klar over da jeg valgte dette yrket og det er greit... jeg har hatt godt sammarbeid med hjemmene og valgt å bo i en annen kommune enn dan jeg jobber i... greit med litt avstand så slipper jeg utviklings samtaler på Rema... jeg er dritlei tråden på annonymdebatten, det virker som "alle" mener det er en selvfølge for en lærer å stille opp på fritiden sin... jeg syntes det er j@v... trist å bli møtt på denne måten og dere som forfekter disse meningene bør tenke litt på at lærerene tar seg av barnet store deler av dagen - og om du er så forb@... missfornøyd med den jobben så ta det opp med skolen da vel... ikke be meg om å skifte jobb - jeg elsker jobben og barna og er sinnsykt glad for at jeg ikke har slike foreldre i klassen (men så har vi avsluttninger på kvelden da....)...

Aaaaaaaaaaaahhhhhhhhh jeg blir bare så forbanna provosert....

Trodde jeg hadde vært borte i det meste når det gjalt krangling på forumer... for jeg drev aktivt med hund for en stund tilbake, i hundemiljøer er det myyyyye dritt... men det her tar "kaka"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trøst deg med at 90 % av dem er anonyme, altså hadde du møtt dem på ordentlig hadde de kolapset om du pustet på dem.

Skrevet

Ja, vi tar det med skolen.

Nei, vi forlanger ikke gratisarbeid, men det er da forbanna pussig at det er fritiden deres når det kommer til juleavslutning, mens det ikke er det når dere etter sigende sitter hjemme og retter/forbereder/osvosvosv og da meriterer det avspasering i hue og ræva. Jævlig pussig faktisk.

Skrevet