Gå til innhold

Barnehagen ringte meg for å fortelle

Anbefalte innlegg

Skrevet

at regntøyet til snuppa som har vært borte i 1 måned endelig hadde kommet til rette.

De ringte til meg, midt i arbeidstiden kun for å fortelle det!

Dattera mi er jo i barnehagen nå, og jeg ville jo sett det da jeg hentet uansett.

Jeg klarer ikke helt å se HVORFOR og hvaodan de kan ta seg tid til å ringe hjem til foreldre for å fortelle slik som dette. Jeg ble jo kjempebekymra da tlf ringte og så at det var bhg's nummer.

Er det slik i deres barnehage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt dårlig vurdering, men er dette noe big deal?

Skrevet

Så flott av barnehagen at de følger opp! Man skal da ikke bli redd når de ringer. :) Du er kjempeheldig. :)

Skrevet

Sikkert bare en overivrig ansatt som vill ta æren for funnet...

MEN skjønner din skepsis..

Men jobber selv i barnehage og har måttet ringe i arbeidstiden å fortelle at barnet ikke hadde noen form for sko i barnehagen... .ER DET GREIT å ringe da elleR???????

Skrevet

Det som slår meg, er hvordan du tar deg tid til å sitte i arbeidstiden å skrive på dib/bim, når du klager over at du måtte sitte i noen minutter i telefonen med barnehagen?

Når det er sagt, hadde jeg blitt litt irritert om barnehagen hadde ringt meg på jobb, men hadde ikke laget et stort nummer ut av det.

Skrevet

Kanskje litt drastisk å ringe kun pga det.. Men er jo faktisk bra at de har fulgt opp manglende regntøy da.. Det er det få barnehager som gjør har ejg fått et inntrykk av.. (Hvertfall her på bim)

Har du vært skikkelig etter dem pga regntøyet? og veldig sur pga det, så er det heller ikke rart at de ringer.

Skrevet

Jeg er ikke på jobb lenger;-)

Skrevet

Det har vrt borte i 1 mnd, de har ikke brydd seg så mye om at det har vært borte. Dvs at de har fortalt meg at de ikke har lett etter det, og heller fortalt meg at kanskje jeg må lete litt bedre hjemme.

Derfor blir jeg litt irritert når de nå etter 1 måned ringer meg for å fortelle at regntøyet endelig er funnet. Det virket som at hun syntes at det var veldig viktig å få frem at det var hun som hadde funnet det ja.

Skrevet

Du får være like tøff i virkeligheten da, å ta det opp med styrer i barnehagen..

En styrer vil jo ikke at en "bruker" skal være missfornøyd ... så vær tøff å ta det opp med styrer du,..

OM du TØRR

Skrevet

Eh.. Ta opp hva med styrer?

Det er vel ikke noe å ta opp med styrer?

Skrevet

DU var jo tydelig missfornøyd med å få telefon om at regntøyet fra funnet, ta det opp med styrer at du ikke setter pris på sånne telefon samtaler.. at sånne beskjeder som en "fille ting" som å ha funnet regntøyet kan stå på vent til man henter barnet..

Skrevet

Jeg har selv jobbet i barnehage, og har møtt foreldre som lagde MEGADRAMA fordi en ullsokk ble borte. Hun spurte og spurte om vi hadde funnet denne sokken, og da vi fant den etter noen dager, nederst i dukkeklærkista på et lekerom, hadde hun nok blitt sjeleglad dersom vi ringte henne på jobb og sa at den var funnet! Iallefall hvis det hadde gått en mnd!!!! (vi ringte ikke, men hun ble veldig glad da hun hentet barnet og fikk beskjeden)

Det jeg mener er: noen foreldre ville sikkert satt pris på en telefon ang regntøyet, vi er jo forskjellige...vanskelig å vite hvem som vil ha umiddelbar beskjed og hvem som ikke ønsker det, vi er jo så forskjellige.- uansett så syns jeg barnehagen ytte god "service" ved å ta denne telefonen i en ellers så travel hverdag, så la det nå bare bli med det. Ikke noe å lage stor sak av,er det vel?

Skrevet

Joda alle er forskjellige, men lager jeg en stor sak av det da ved å legge ut et anonymt innlegg på en side? Hehe.

Skrevet

Noen folk er rare.. Som du HI. De var kanskje superfornøyde og glade med at regntøyet hadde dukket opp, da. Og ønsket å meddele det. Noe galt i det?

Ikke deres skyld at du er hysterisk og tror ungen er skadet eller syk eller noe selv om barnehagen ringer.

Skaff deg noen virkelige problemer!

Skrevet

Det var da fælt så hissige folk ble da.

Jeg er da ikke sint, jeg ser ikke på det som et problem at de ringer, men så ikke helt GRUNNEN til at de ringte meg, når jeg likevel skulle hente henne i barnehagen.

Det er da måte på hvor sure folk skal være her inne.

Skrevet

Phuuu... synes muligens noen irriterer seg over det meste jeg...

Først var du sikkert irritert for at de ikke fant regntøyet - nå er du irritert for at de ringte og sa i fra at det var funnet...://

Synes barnehageansatte får kritikk uansett hva de gjør... synd...

drastisk at de ringte?? ok, muligens. Men, kanskje de ble glade for at det endelig var funnet?! Og ville fortelle deg det, så ikke det ble glemt senere i dag?? Er jo litt hektisk i barnehagene rundt 3 - 4 tiden som regel..hender vel de glemmer å gi beskjed da? Og ønsket å si det med det samme??

Skrevet

Jeg ser det vel ikke som en nødvendighet at de ringer å forteller akkurat om klærene til vesla, men gjør de det så er det jo bare et tegn på at de bryr seg. Og det kan man vel ikke klage på:)

Hehehe.. men ei venninne av meg fikk en telefon fra barnehagen for noen uker siden. Og de sa at det har skjedd en ulykke med sønnen hennes.. Venninna mi hiver seg opp, får på seg jakka og sko på bare noen sekunder og akkurat da klarer de fra barnehagen å si at han bare har detti ned fra en liten barnestol. og har en kul i hode.

Det morsomste var jo at barnehagen kunne jo informere om at det hadde skjedd et lite uhell, og ikke en ulykke.. som mor ser du for deg det værste;P

Nå skal det jo sies at venninnen min ble veldig gla for at det bare var en liten kul i hode, og ikke noe verre. Men hun sa også klart i fra at de måtte ikke si det på en slik dramatisk måte, et mammahjerte tåler ikke sånn.

Skrevet

Så utakknemlig du er! Fysj.

Jeg blir kjempeglad og takknemlig når barnehagen ringer for å fortelle noe eller sender en melding for å si at lillegutt har det bra. De sendte til og med melding for å ønske meg lykke til på eksamen. De viser at de er engasjert.

Skrevet

Dette er god service og ikke noe man skal irritere seg over.

Skrevet

god service er ikke alltid å være overhygelig.

jeg oppfatter ihvertfall ikke de ansatte i enkelte land som løper etter meg og forteller hvor vakker jeg er for å få meg til å kjøpe ting som spesielt gode på service.

samme med barnehagen som ringer i utide.

men det er jo ikke noe stor ting. men jeg hadde blitt små irritert.

Skrevet

Barnehagen har ringt meg en gang for å fortelle at jeg måtte hente ungen pga feber. Da jeg så at det var barnehagen som ringte ble jeg kjempebekymret for at noe fælt hadde skjedd. Da de sa at han måtte hentes pga feber ble jeg lettet over at det ikke var noe verre. Jeg hadde nok blitt lettet i ditt tilfelle også, men jeg hadde nok også blitt irritert etterpå siden man blir bekymret når man ser barnehagen ringer. Barnehagen trenger ikke ringe for noe de kan fortelle når foreldrene kommer og henter i barnehagen. Men jeg hadde ikke tatt det opp med barnehagen, heller vært litt småirritert noen timer;)

Skrevet

Du lager en stor sak av det ved å vurdere å ringe styrer.

Skrevet

Tenk om de bare ringte for å forhindre at du kjøpte nytt regntøy på vei hjem fra jobben? DA hadde du sikkert blitt kjempeirritrert, om du kom til barnehagen med nytt regntøy og det gamle var funnet uten at de sa fra til deg!

At du blir engstelig når barnehagen ringer er din feil, og ikke noe du kan klandre dem for.

Skrevet

Naturligvis ringte de. Du har nok vært et grinete hespetre som har klagd og sytt over at regntøyet er borte hele første uka det skjedde, og gitt dem inntrykk av at dette er helt forferdelig trist.

At du i tillegg ikke blir takknemlig og glad når de ringer viser bare at du aldri blir fornøyd okke som.

Skrevet

HI jeg vet hvem du er.. Det var jeg som ringte. Beklager. Sees i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...