erteposen + 4 Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Min gamle, enslige misjonærtante skal feire jul hos oss i år. Hun bor på hotellet ved siden av, og tilbringer juledagene hos oss. En sterk og temmelig streng dame, som er skeptisk til julegavehysteri. Sist uke ringte hun og sa at min julegave kom på besøk i neste uke - en vaskehjelp! Hun har vært her i hele dag og rundvaska leiligheten - og stakkarsen har strykt småkreppet sengetøy. Hun kommer i neste uke også, og jeg må si at med huset fullt av julegjester, ferkse tvillinger, to store gutter og en svigerfamilie som skal bo hos oss en uke er dette den beste julegaven gamletante kunne gitt meg!
PAVEEL Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Ååååå, det må være verdens beste julegave ja!!!! Nyt det:D:D
Mammapudding Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Ja det hørtes virkelig ut som en fantastisk julegave:) Det ønsker jeg meg også!
Ugl@ Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Det var jaggu tanta si det ja, nå har jeg all verdens tid nå til å vaske hus osv, men tror jaggu jeg skal ønske meg noe sånt når det blir travlere tider neste år og utover. Er jo som å få ekstra tid i gave sånt noe, og det er den beste gaven i en hektisk hverdag :-)
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Oj for en praktisk og velmenende gave. En gave med omtanke får en si. Hun skjønner nok at du har litt å stri med før jul *Jeg vil å ha.............*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå