Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Hei. Titter innom dere her inne :-) Føler det er litt bedre respons her ;-) Men ja, jeg lurer på om jeg kan farge håret nå som jeg er gravid ? Føler jeg har hørt noe om det. :-)
MissMe*med*lillegutt Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Ja, du kan helt trygt farge håret selvom du er gravid Eneste du bør være litt obs på er at fargen kan bli litt annerledes enn hva den skulle blitt i utgangspunktet pga. hormoner å slikt..
Ragnis Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Enig med MissMe! Og hvis du gjør det hjemme, er det sikkert lurt å ikke være inne på badet hele tiden mens fargen sitter i, kanskje velge en litt mild farge også? Sånn med tanke på gasser og sånn.
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2009 Okei. Takk for svar jenter :-) Da stikker jeg til frisøren ;-)
Flutili Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Farga håret hos frisøren da jeg var 4 mnd på vei, gikk helt fint, frisøren var og foresten gravid, og hun driver jo med dette sikkert daglig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå