mam <3 Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Jenta mi på 3 liker godt å legge puslespill, hun har et par av den sorten hvor brikkene skal legges på en plate men det er ikke alltid like lett for henne å se hvordan de forskjellige bitene hører hjemme. Jeg tegnet opp omrisset av hver eneste brikke på platen og merket brikkene og tilhørende plass på platen med tall og bokstaver. Det ble en stor hit for nå kan hun legge puslespillet selv. Hun bare ser hvilket tegn som står på platen og finner machende brikke. Må prøves!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå