Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Jeg er i en økonomisk knipe og går gjennom ting jeg kan selge, derav barneklær. Har to barn, en av hvert kjønn, så klærne er bare brukt til ett barn. Har sortert ut og tatt vekk nuppete, hullete og flekkete klær. Alt er nyvasket. Men har jo så mye! Fra 0-6 år av gutt og jenteklær. Mesteparten er fra H&M, Lindex ol, men har ulltøy og uteklær fra Reima og Reflex. Hvordan bør jeg selge? Posesalg? Løst? feks, alle bukser 20 kr, så kan folk velge hvor mange bukser, eller ta alt i strl 98 i en sekk og selge det for en viss pris? Hjelp! :o/ (PS; tenkte å legge ut annonse på finn.no - er det lurt?)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Finn.no er kjempelurt. Jeg handler kun fra annonser som selger har bilder av alle klærne der det står pris og størrelse på hevrt bilde. Selg gjerne samlet etter størrelse, å selge en og en bukse er veldig mye arbeid og styr. De dyre klærne selger du for seg. Det viktigste er å ha en oversiktlig og grei annonse.
sånn ca Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Jeg pleier i hvertfall å kikke på finn.no når jeg leter etter brukte barneklær, og ser at det er mange som legger ut:) Som kjøper foretrekker jeg at det er pose/pakkesalg på vanlige klær, og heller en egen pris på utedresser. Og kanskje lage en "ullpakke" for ullklærene? Uansett hva du velger å gjøre, gjør det litt enklet også. Det værste jeg vet er en selger som legger ut en og en ting (hvis det er en spesiell ting så skjønner jeg), og jeg må gå igjennom 70 plagg for å se om det er noe jeg trenger, pluss at jeg må regne ut en pris og holde styr på str. Da syns jeg det er mye enklere med de som selger klespakker til en rimlig pris og oppgir hva som er i dem. Da trur jeg osgå det er lettere å få solgt dem rimlig fort:) Jeg trenger forresten litt ulltøy og sånn til vesla på¨2 1/2 år, så har du noe du trenger å bli kvitt, kan du sende meg en pm:)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Oi, hva mener du med bilde av hvert plagg? Jeg har sikkert 1000 plagg her Kan jeg heller samle jente strl 50-80 i en bunke og ta bilde av det? Og hva bør jeg selge for? Har ikke solgt barnetøy brukt før og heller ikke kjøpt (sikkert derfor jeg er så blakk nå, hehe:p).
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Jeg kan se hva jeg har! Bare gi meg litt tid til å jobbe meg gjennom berget her, hehe. Har bare lagt alle ullklærne for seg i en haug nå, er ikke helt sikker på hva den inneholder enda. =) HI
sånn ca Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Bare ta den tiden du trenger du, det er ikke noe stress ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå