Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Vi har vært gift 1 år og skal endre etternavn til mannens etternavn Hvordan gjør jeg dette?? Hva må jeg huske på ? Pass, Visa, Lappen, ... Må jeg sende til alle at jeg har endret etternavn??? Noen med ERFARING???
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Jeg sitter i samme situasjon.. Så jeg dytter
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Du sender navneendring til folkeregistret såh går det meste av seg selv...!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Ok , så jeg må ikke ringe til alle .. . får jeg atomatisk nytt visa i posten og nytt førerkort??? Hva med alle andre jeg får post fra
mai09-baby Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 nei dette går ikke automatisk. jeg byttet etternavn i sommer. Da sendte jeg først inn navneendrings skjema til folkeregisteret, og da jeg fikk bekreftelse på navneendringen ble dette etterhvert også registrert hos banken o.l slik at brevene deres kommer fram. Men du må selv betille nye bankkort, førerkort, pass o.l. Også må du huske å endre navneopplysninger hos telefonselskapet ditt, og andre du er kunde hos..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Takk..... Mye arbeid med andre ord... Derfor jeg har venta så lenge.. Men vil så gjerne at når bebyen kommer så heter vi det samme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå