Gå til innhold

Spørsmål til alle mødre her inne :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av dere har blitt gravide etter et samleie som fant sted 4 døgn før eggløsning? Hvor vanlig er det at noen svømmere fremdeles er i aksjon etter såpass lang tid?

Tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, med sistemann hadde vi sex kun 2 ganger den mnd. pga sambo var på jobb reise. Vi hadde sex noen dager etter mensen, også noen dager før neste mens. Trodde ikke at jeg hadde blitt gravid, men jammen var jeg det allikevel.

Må ha hatt en ekstra (umerkelig) eggløsning eller noe fordi jeg kjenner veldig godt når jeg har eggløsning.

Skrevet

takk for svar:) Kan jo ha vært runden rett etter mensen som gjorde utslaget? Hvis du har 28 dagers syklus og mensen i 7 dager vil jo noen svømmere i teorien kunne vente til el midt i syklus? Jeg kjenner også godt el, og det var / er (i dag) fire døgn etter sex. Får jo bare vente og se..

Skrevet

vi hadde sex 5 dager før eggløsning, og jeg er visst gravid.!

Skrevet

Gratulerer :) Og du vet at du hadde el den dagen du tror? I så fall kan jeg våge meg på å håpe:)

Skrevet

Flere? Nå har jeg lest litt på lommelegen.no og der opererer ene legen med levetid 3 døgn, andre med 5 døgn og tredje med 7 døgn..? Hva er riktig? Er det bare kjernesunne karer på 18 år som leverer svømmere som lever i en uke, eller kan dette skje hos en gjennomsnittelig mann på 32 også..:) ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...