Gå til innhold

*Lucia feiring i barnehagen*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt å gå i barnehagen og se på opptredenen og spise frokost, og ta med seg barnet hjem igjen etterpå?

Er sykemeldt og har planer for barnet på dagen.

Ville du latt vær å møte på frokosten heller?

Ville det virket litt som at når fanden har fått sitt, så går han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er jo for at barnet skal få være med? Ser ikke noe galt i dette, tvert i mot.

Skrevet

Nei det syns jeg ikke, kanskje greit å si i fra at dere har andre planer (så slipper folk å lure;).

Det er jo for barna, og jeg trur jo at også barnehagen setter pris på at det kommer flest mulig når de først steller til noe sånt.

Skrevet

Dumt i forhold til hvem og hva?

Kommer vel an på hvor gammel ungen din er, men har du en som er stor nok til å delta så er det vel kjipt gjort å holde ungen borte fra den dagen det faktisk er litt spennende, morsomt osv å være i barnehagen. Også fellesskapet i etterkant av selve togingen.

Skrevet

Det er vel helt normalt egentlig. I vår barnehage inviterer de barna som ikke har dag da, men de må være i følge av 1 voksen. Desse barna går jo hjem igjen etterpå.

Skrevet

Syntes ikke det er dumt i det hele tatt :o) Koselig at dere vil ta turen!

Vi syntes ihvertfall at det er koselig at barn som egentlig skulle hatt fri kommer en liten tur for å være med på feiringa.

Med tanke på mat, så tror jeg det er ingen som tenker slik. Regner med at siden de serverer mat, så har de en ordning med at foreldrene betaler en viss sum i mnd for dette. Og du betaler jo da det på lik linje med alle de andre :o)

Så dra på luciafeiring og kos dere med det og resten av dagen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...