Gå til innhold

Jeg elsker å ha stebarn!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare så det er sagt. Det har vært en del om og men med samvær etc, men vi passer på å hele tiden gjøre det beste for barnet.

 

For å si noe positivt om livet.

 

Og jeg elsker svigermor og ekssvigermor, og er venn med barnefaren, og har verdens beste mann, selv om vi er fattige og leier en sokkel, og studerer og aldri har nok tid til hverandre og krangler, så har jeg det veldig veldig bra, og ser positivt på det meste. Håper flere har det sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...