Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Bare så det er sagt. Det har vært en del om og men med samvær etc, men vi passer på å hele tiden gjøre det beste for barnet. For å si noe positivt om livet. Og jeg elsker svigermor og ekssvigermor, og er venn med barnefaren, og har verdens beste mann, selv om vi er fattige og leier en sokkel, og studerer og aldri har nok tid til hverandre og krangler, så har jeg det veldig veldig bra, og ser positivt på det meste. Håper flere har det sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå