Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 jeg føler min ligger litt etter... han klarer å snu seg fra mage til rygg, fra rygg til mage.. han klarer å snu seg slik at han går i ring når han ligger på magen,men klarer ikke ake seg noen vei, heller ikke sette seg opp eller komme seg opp på kne.. han kan stå nesten helt selv på gulvet,bare han har noe å holde i, han kan også sitte litt selv,om vi setter han opp..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 jeg synes ikke det høres ut som han henger etter. Min gutt er 7 1/2 mnd og han: snur seg fra rygg til mage og fra mage til rygg Snurrer rundt sin egen akse når han ligger på magen (slik du beskriver at han går i ring) Står på alle fire og vugger, men har ikke helt knekket krabbekoden. Åler seg noe, men det går tregt, og greier f.eks ikke å bevege seg fra den ene siden av rommet til den andre. Reagerer på lyden av sitt eget navn Håndterer smokkene sine selv (tar dem opp fra gulvet, putter dem i riktig vei, tygger, biter og suger på dem om hverandre) Slår leker i gulvet Har pinsettgrep Tja, vet ikke hva mer jeg.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå