Gå til innhold

Julegave til bestemor, hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en bestemor på 81 år, som har ALT! Aner ikke hva jeg skal gi henne til jul.. Hun har alltid fått pynteting, men huset hennes er ovrfyllt md dill dall nå.. Klær vil hun aldri ha, dvd-spilleren hun fikk fra onkel nekter hun å bruke (er redd for at tv'n ikke skal komme tilbake igjen..) Bilder er ikke vits, i og med at hun kun henger opp av oldebarna (hun har så mange av barnebarna) og sønnen min enda ikke er født..

Jeg er helt blank!

Noen som har tips? Hva skal dere kjøpe til deres bestemor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En sånn dings for giktiske hender som hjelper til med å kneppe knapper, lukke glidelåser på ryggen etc.

Skrevet

Jeg har bestilt kalender med forskjellige familiebilder i. Farmor minner meg på det hver sommer at jeg må huske å lage ny- billig og bra!

Nå som vi har barn lager jeg en kalender og gir til alle olderforeldre og besteforeldre og andre spesielt interreserte.

Skrevet

Ja.. Men hun er veldig spræk, ingenting som feiler henne bortsett fra litt vondt i hoftene :P

Skrevet

Jeg skal kjøpe en kurv med godsaker oppi :)

Min bestemor er irsk ,så jeg skal kjøpe litt irsk mat ,(pudding,god engelsk te osv)ellers så tenker jeg en god portvin ,en konfekteske og en julestjerne.

Andre ting kan være :

fleece pledd

fotbad

blomster

plante

Skrevet

Om hun er sprek og klarer å komme seg ut ,hva med en billett til et teater stykke ,kanskje dere kunne gått sammen ?

Skrevet

mamman til william:) kom med en god ide der synes jeg:-)

Kurv med småsnacks er også flott, hva med å invitere henne på middag, gjør noe sammen en dag, hjelpe henne med litt vask, time til massasje?

Tror sånne "jeg-bryr-meg-om-deg" gaver betyr mer enn prisen i den alderen..

Btw så er jeg 22, og de gavene betyr mest for meg også;-)

Skrevet

Bestemoren min får sjokolade og vaccum-poser til klær, dyner etc, for hun har så mye liggende;)

Skrevet

bestemor er 82, og er og en sånn som har alt.

Men jeg kjøpte boka "barndom på 40-tallet" til henne. En bok med små historier i og bilder... masse minner for de som er oppvokst på den tida. Koster 249.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...